Niet geslaagd

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Youssra
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:39

Niet geslaagd

Bericht door Youssra »

Hallo wie kan mij aub verder helpen. Ik ben vorig week mijn theorie gaan doen en het nieuw systeem valt mij echt tegen. Alle vragen die Ik hier maakte heb ik niets gekregen op de examen zelf. Zoveel dingen die ik nooit heb gezien hier. Helemaal anders. Wie kan mij een samenvatting doen van de vragen die we bij het nieuw systeem krijgen en mij wat verder helpen? Vele makkelijke antwoorden die zei heel moeilijk malen door in te lange zinnen te zetten. 33 op 50 gehaald. Was in schok.
xxxbennyxxx
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 jun 2018, 20:20

Re: Niet geslaagd

Bericht door xxxbennyxxx »

Als je de theorie hebt geleerd dan zou je het examen probleemloos moeten kunnen afleggen.
De vragen worden misschien op het echte examen iets anders geformuleerd, maar als je de theorie kent zou dit geen probleem mogen zijn.
Ik kan je enkel en alleen maar adviseren om al de theorie lessen goed en aandachtig te lezen, en ook alle oefenvragen te maken.
Als je dit allemaal probleemloos kan, zou het examen geen probleem mogen zijn.

Heb je een paar voorbeeld vragen die je fout had?
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Re: Niet geslaagd

Bericht door Jozef »

Je moet ervoor zorgen dat je de theorie kent én ze kunt toepassen, ongeacht hoe een vraag erover gesteld wordt. Vragen en hun antwoord uit het hoofd leren baat niet.
Plaats reactie