Vraag 48?

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
i.loyens

Vraag 48?

Bericht door i.loyens »

Beste,

Ik was net de testvragen voor hoofdstuk 10 aan het uitvoeren, toen ik voorbij kwam op vraag 48. Als antwoord gaf ik "B. Alle bestuurders die pakjes van huis tot huis brengen.", maar dat telt de site dan fout. Bij de oplossing onderaan staat nochtans dat ik gelijk heb. Dit staat in de theorie op de site en het boek ook.
Kan de vraag/antwoord aangepast worden, zodat de personen die het juiste antwoord aanduiden niet te zien krijgen dat ze een fout hebben gemaakt?


Groetjes!
Rafael
Administrator
Berichten: 2636
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Vraag 48?

Bericht door Rafael »

De vraag is correct, jouw interpretatie is fout :wink: Antwoord B is fout; bezorgers van bvb PostNL/DPD/DHL/... brengen ook pakjes van huis tot huis, maar zijn niet vrijgesteld van gordeldracht. Bij de oplossing staat dus ook niet hetgeen jij denkt dat er staat :wink:
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Vraag 48?

Bericht door GRO »

Bij de oplossing onderaan staat nochtans dat ik gelijk heb. Dit staat in de theorie op de site en het boek ook.
Jij leest wel zaken die nergens staan, noch bij de oplossing, noch in het boek, noch op de site.
Er staat POSTBODES Je moet dus niet van bijvoorbeeld 'een leeuw' alle dieren van de zoo maken.
Dus iemand van bijvoorbeeld DHL of van een pakjesdienst moet gordel dragen.
Kan de vraag/antwoord aangepast worden, zodat de personen die het juiste antwoord aanduiden niet te zien krijgen dat ze een fout hebben gemaakt?
Neen dus.
Plaats reactie