examen update!!

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
sim

examen update!!

Bericht door sim »

Beste,

Bij deze wil ik even melden dat de random vragen op deze website volledig niet meer up to date zijn met
het reëel examen theorie van rijbewijs B.

Van de 50 vragen heb ik twee vragen gehad die via deze website beschikbaar waren.

Ik heb de laatste drie dagen al de random vragen gedaan van deze website met als resultaat altijd min 48 / 50,

op het examen had ik 41/50 dus laat je niet blindstaren op de zo gezegde up to date vragen hier, wat deze zijn totaal niet gelijk met de examenvragen.

gr.

sim
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: examen update!!

Bericht door GRO »

Wj hebben nooit beweerd dat onze examenvragen dezelfde zijn als tijdens het echte examen.
Wij hebben wel geschreven dat enkel proefexamens maken op onze site geen garantie is om te slagen.

Wat wel is: ALS je onze leermethode volgt:
- FILMPJE van een les bekijken (5 min)
- De THEORIE onder het filmpje op de site of in je handboek NALEEST (5 min)
- Alle OEFENVRAGEN die bij die les horen maakt (10 min)
= 20 min per les x 31 lessen = goeie 12 uur
Dan is de kans heel groot dat je slaagt (lees duizenden reacties van geslaagden).
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Re: examen update!!

Bericht door Jozef »

@sim:

Jij had dus gedacht: "Ik leer hier wat vragen uit het hoofd, op het examen krijg ik dan dezelfde en ben ik geslaagd".

Je zou eerst eens een bezoek moeten brengen aan een revalidatiecentrum voor verkeersslachtoffers, dan zou je het misschien wat ernstiger nemen met je studie van de verkeersregels.
Plaats reactie