voertuigen vraag 23

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
sara
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 sep 2005, 00:00

voertuigen vraag 23

Bericht door sara »

in vraag 16 slaan de borden op de MBT, zo ook in vraag 21.
wat is het verschil met de borden in vraag 23? waarom slaan die ineens op de MTM?
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

VOERTUIGEN VRAAG 16

VOERTUIGEN VRAAG 21

VOERTUIGEN VRAAG 23

Beste Sara,

Zie jij nu echt niet dat het bord op de foto bij vraag 23 anders is als bij vraag 16 en 21??????

Waarom het de ene keer MBT en de andere keer MTM is, de kan je ondermeer leren op de site in het hoofdstuk DE LADING

Vergeet niet dat de theorie heel belangrijk is. Als uit de oefenvragen blijkt dat je iets niet goed kan beantwoorden, is het een signaal dat je de theorie van dat hoofdstuk opnieuw moet bekijken.
sara
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 sep 2005, 00:00

Bericht door sara »

sorry hoor...
ik ben nu aan het deel 'voertuigen' en dus het hoofdstuk 'lading' moet ik nog doen. maar die uitleg over MBT en MTM staat bij voertuigen ook al eens. die snap ik wel.
maar hangt het dan af van het verkeersbord zelf? slaan dan enkel de borden C21 en C23 op de MBT? en geen andere borden? ik dacht dat het onderbord daarin een rol zou spelen...(soms staat er een +je voor het gewicht en soms niet...)
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Hallo Sara,

Als je de borden C21 of C23 (zie hoofdst. OPENBARE WEG) ziet staan, dan heeft het betrekking om M.B.T.

Anders is het MTM.

Dus die twee borden en eventueel de onderborden even goed in het geheugen prenten.
Plaats reactie