twee vraagjes

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Deborah
Berichten: 26
Lid geworden op: 08 aug 2005, 00:00

twee vraagjes

Bericht door Deborah »

Ik heb een vraag over het hoofdstuk lading. Bij de lading in de lengte achteraan staat er bij andere voetuigen dat de lading zonder waarschuwingsbord niet langer mag zijn dan meter en met waarschuwingsbord max.3meter. Maar hoe zit het hierbij als er een aanhangwagen aanwezig is? Moet men dan 1 meter tellen vanaf het achtereinde van de aanhangwagen of nog steeds van het voertuig?

Mijn tweede vraag is de volgende: Ik wou het hoofdstuk BORDEN beginnen te leren maar nu blijkt dat de links diee erbij staan niet meer werken. Hoe kan ik dit hoofdstuk nu leren?
Dank u en groetjes van Deborah
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: Ik heb een vraag over het hoofdstuk lading. Bij de lading in de lengte achteraan staat er bij andere voetuigen dat de lading zonder waarschuwingsbord niet langer mag zijn dan meter en met waarschuwingsbord max.3meter. Maar hoe zit het hierbij als er een aanhangwagen aanwezig is? Moet men dan 1 meter tellen vanaf het achtereinde van de aanhangwagen of nog steeds van het voertuig?
Hier is het 1 meter vanaf het einde van de aanhangwagen.
Quote: Mijn tweede vraag is de volgende: Ik wou het hoofdstuk BORDEN beginnen te leren maar nu blijkt dat de links diee erbij staan niet meer werken. Hoe kan ik dit hoofdstuk nu leren?
Dank u en groetjes van Deborah
Ik heb net de links ook aangeklikt en de pagina's zijn verplaatst maar als je even wacht kom je wel op de juiste plaats terecht of je krijgt iets te zien (hier) waarop je dan moet klikken om er terecht te komen.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Deborah
Berichten: 26
Lid geworden op: 08 aug 2005, 00:00

bedankje

Bericht door Deborah »

Dank u wel!!!
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Bordenprobleempje opgelost.
Plaats reactie