Nieuwe regel ivm gordels

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Michaela

Nieuwe regel ivm gordels

Bericht door Michaela »

Hey

Overlaatst heb ik op de radio gehoord dat de regel in verband met de gordels achteraan is veranderd. Bv: Er mogen 5 kinderen plaatsnemen als er slechts 3 gordels zijn.
Maar die regel is dus veranderd en er mogen dus in dat geval slechts 3 kinderen op de achterbank. Ik weet dat die regel pas van 1 september van kracht zal gaan, maar nu is mijn vraag:

Wat als men het op mijn theorie examen vraagt? (ik ga mijn theorie afleggen voor september begint.) Dus ja, ik ben al wel op de hoogte van de nieuwe regel, maar aanvaardt de computer daar het nieuwe antwoord? Of moet ik tem 31 augustus de oude regel toepassen op het theorie examen?
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Geen paniek hoor. Denk jij echt dat op een officieel examen de computer een antwoord gaat juist rekenen dat op dat moment nog niet juist is maar pas enkele weken later?

Pas vanaf 1 september verdandert deze regel en pas vanaf dan zal de computer het nieuwe antwoord als juist aanrekenen.
Quote: Maar die regel is dus veranderd en er mogen dus in dat geval slechts 3 kinderen op de achterbank.
Is dus nog niet veranderd maar gaat pas in voege vanaf 1 september
Plaats reactie