vraagje

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
arthur_V01
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2018, 17:58

vraagje

Bericht door arthur_V01 »

Beste,

Ik heb één van de ad random proefexamens gemaakt en heb een vraagje bij examenvraag 2315.
Autobestuurders in opleiding, die met een L op de achterruit rijden, moeten toch altijd met een begeleider naast zich rijden, al dan niet op de autostrade?

mvg

Arthur Verschueren
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: vraagje

Bericht door Benny Stinkens »

Iemand met een voorlopig rijbewijs 18M hoeft geen begeleider naast zich te hebben. :idea:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Re: vraagje

Bericht door Jozef »

Arthur, ik nodig je vriendelijk aan om voortaan bij "Onderwerp" te schrijven waarover je bericht gaat. Met "vraagje" weet iemand die de lijst doorloopt dat niet. Dank voor je begrp.
YnaffiT
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2020, 22:15

Vraag wat zware fouten

Bericht door YnaffiT »

Hallo iedereen ik heb eens een vraagje
Ik ben bezig voor mijn theorie
De meeste vragen weet ik en kan ik juist op andwoorden
Maar ik zit inorm me in mijn hoofd met die zware fouten
Omdat je daar al direct 5 punten bij kwijt zijt
En ik heb al zitten zoeken naar wat zware fouten zijn maar dan krijg ik een hele lijst dat echt over alles gaat van zware fouten snap ik ook ergens
Maar ik ben vooral op zoek naar gelijk zware foute zijn de voorgang niet geven indien je die moet geven of een ongeluk met gewonden of door het rood rijden of de bevelen van een agent in functie nie naleven die zo weet ik ongeveer maar ik zou graag weten dat gelijk zulke fouten zijn
Ik weet niet of iemand het snapt wat ik bedoel maar
Bedoel echt zo die fouten en niet de fouten zoals je kind jonger dan 1.35m mag niet zonder aangepast zitje in de auto zitten enzo
Die dingen dat snap ik kijk mij ook normaal ma ik wil bedoel stel je geeft een andwoord verkeerd over het stilstaan of dwarsen van een busstrook ofzo kan dit ook tellen als zware fout of niet
Ik hoop zo hard dat iemand mij beetje kan helpen wand bedoel
Ik heb al op een bijzonder onderwijs gezeten enzo en ben vroeger al 7 keer moeten gaan voor mijn eerste verloopig rijbewijs maar die is vervallen doordat ik meer of 1 jaar niet mocht rijden toen met mijne rug dus ben ik nu verplicht deze ernieuw te doen maar toen 4 jaar geleden toen ik nog ging was het Max 9 fouten en niets meer maar nu is dat zo niet meer en ik zou graag nu de 2 de voor mijn nieuw rijbewijs er wel door wille. Zijn wand wil niet weer 7 keer gaan en daarom vraag ik dit ik hoop dat iemand mij hier kan helpen en weet wat ik bedoel met die zware fouten
Alvast bedankt allemaal en kweetnie of het uur van mijn bericht ook geplaatst word maar tis bijna half 11 dus dees ga dan beetje proberen slapen als dit lukt wand gisteren lukte dit niet goed mee ik er alsma mee in m’n hoofd zat alvast Bedankt en slaapwel
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: vraagje

Bericht door GRO »

Op de site onder Theorie B staat een geillustreerd PDF dat je kunt afprinten over de overtredingen.

https://www.gratisrijbewijsonline.be/th ... ijbewijs-b

Als je de theorie leert, volg dan goed onze leermethode:

https://www.gratisrijbewijsonline.be/th ... eermethode
Plaats reactie