proefexamen theorie

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
JENNIFER

proefexamen theorie

Bericht door JENNIFER »

Ik behaal het proefexamen vd 20 x 19 keer ,
maar nu heb ik via internet via een andere site ook een proef examen gedaan hier ben ik niet door..
Zou ik nu wel of niet klaar zijn voor het examen??

Iemand advies ??

Ik zou deze vrijdag willen opgaan maar nu na dat ander examen twijfel ik
Gast

Re: proefexamen theorie

Bericht door Gast »

JENNIFER schreef: 19 feb 2018, 20:09 Ik behaal het proefexamen vd 20 x 19 keer ,
maar nu heb ik via internet via een andere site ook een proef examen gedaan hier ben ik niet door..
Zou ik nu wel of niet klaar zijn voor het examen??

Iemand advies ??

Ik zou deze vrijdag willen opgaan maar nu na dat ander examen twijfel ik
Ik kan je vanuit mijn eigen ervaring zeggen dat de proefexamens hier zeer representatief zijn voor het echte examen. Als je de leerstof en de proefexamens van deze website goed beheerst, moet het echte examen ook vlot verlopen.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Re: proefexamen theorie

Bericht door Jozef »

Als je voor een proefexamen 19 van 20 keren slaagt, dan is de kans zeer groot dat je ook voor het echte examen zult slagen.

De proefexamens hier hebben al vele jaren hun degelijkheid voor vele honderden kandidaten bewezen.

Wij zien geregeld een quiz of een soort proefexamen van een andere bron, waarbij het ons niet verwondert dat zelfs wij er niet voor slagen, gewoon omdat niet het correcte antwoord, doch een foutief antwoord als juist gerekend wordt. Lig daar dus niet van wakker.
GRO
Administrator
Berichten: 12745
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: proefexamen theorie

Bericht door GRO »

Als je voor een proefexamen 19 van 20 keren slaagt, dan is de kans zeer groot dat je ook voor het echte examen zult slagen.
Net zoals Jozef ga ik ervan uit dat je de theorie ook geleerd hebt (best via de site) en ALLE OEFENVRAGEN hebt gemaakt bij de theoriehoofdstukken. Die vragen zijn up-to-date met het echte examen.
Enkel proefexamens maken en daarop slagen is geen garantie dat je slaagt.
Plaats reactie