Rond ding ?

Punten van discussie.
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Bericht door Stefan Peeters »

jokedelanghe schreef:Kunnen er ook vluchtheuvels zijn waar geen oversteekplaatsen zijn?
Ja, een tramhalte kan bijvoorbeeld op een vluchtheuvel liggen.
jokedelanghe schreef:En kunnen verkeersgeleiders ook op oversteekplaatsen liggen?
Eigenlijk is het omgekeerd: een oversteekplaats kan over een verkeersgeleider liggen...
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
jokedelanghe
Berichten: 72
Lid geworden op: 23 okt 2008, 23:06

Bericht door jokedelanghe »

kunnen jullie antwoorden alstublieft

Alvast bedankt
jokedelanghe
Berichten: 72
Lid geworden op: 23 okt 2008, 23:06

Bericht door jokedelanghe »

maar die verhoging op de rijbaan bij een oversteekplaats voor voetgangers zijn dat dan vluchtheuvels?
En zo een verhoging op de rijbaan waar geen oversteekplaatsen zijn voor voetgangers zijn dat dan verkeersgeleiders?

Ik hoop zo snel mogelijk een antwoord te krijgen bedankt
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Bericht door de rijprof »

maar die verhoging op de rijbaan bij een oversteekplaats voor voetgangers zijn dat dan vluchtheuvels?

JA
En zo een verhoging op de rijbaan waar geen oversteekplaatsen zijn voor voetgangers zijn dat dan verkeersgeleiders?

JA
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

jokedelanghe schreef:kunnen jullie antwoorden alstublieft
Ik hoop zo snel mogelijk een antwoord te krijgen bedankt
Alvast bedankt
Beste Joke mag ik je wel vragen om niet in elk bericht steeds te vragen om zo snel mogelijk te antwoorden en zelf ongeduldig te worden terwijl het antwoord er al dikwijls staat :?: :roll:

Onze mensen zijn allemaal vrijwilligers die veel uren achter (best ervoor) hun pc zitten om jullie te helpen en we zijn al 7 dagen op 7 bezig zowel op als achter de schermen.

Dus een beetje meer geduld en wat minder jagen zouden we kunnen waarderen.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie