verkeersbord niet in boek

Punten van discussie.
Seppe vs
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 aug 2018, 11:58

verkeersbord niet in boek

Bericht door Seppe vs »

Ik loste reeds een vraag op wat een bepaald verkeersbord betekende. Het antwoord was blijkbaar 'verkeerswisselaar'. Ik heb gezocht en kon dit bord nergens terugvinden in het boek! Kan dit een foutje zijn?
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: verkeersbord niet in boek

Bericht door GRO »

Beste,

Welk boek heb je?
In het boek THEORIE RIJBEWIJS B (direct slagen dankzij de audiovisuele methode) staat dat bord in ieder geval.
Seppe vs
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 aug 2018, 11:58

Re: verkeersbord niet in boek

Bericht door Seppe vs »

Ik heb het boek Autorijden van a tot z theorie door Flor Konincks. Als het daar in staat zou u dan de pagina kunnen geven? Ik heb het boek al twee keer volledig doorgenomen en kan het niet vinden. Dit is al niet het eerste dat ik nergens kan vinden in mijn boek.
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: verkeersbord niet in boek

Bericht door Inazuma »

https://www.gratisrijbewijsonline.be/th ... pechstrook


Dat komt wslk omdat het - zeker in Vlaanderen- een niet toegelaten bord betreft ...
Dat staat dus ook nergens in de wegcode.

Eigenlijk moet dat een blauw bord zijn met witte opschriften - niet wit met zwart.
Seppe vs
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 aug 2018, 11:58

Re: verkeersbord niet in boek

Bericht door Seppe vs »

Ondertussen heb ik wat research gedaan en vond ik veel recensies dat dit boek onvolledig is, dat er veel zaken ontbreken. Bedankt voor het antwoord!
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: verkeersbord niet in boek

Bericht door GRO »

Ik heb het boek Autorijden van a tot z theorie door Flor Konincks.
Het boek Autorijden is niet ons boek. Het is een handboek dat wel gebruik maakt van de oefenvragen en proefexamens van gratisrijbewijsonline.
Plaats reactie