vrije begeleider/begeleiderster opeens vrijwillig werk ???

Punten van discussie.
leerautorijden
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 jul 2010, 21:36

Re: vrije begeleider/begeleiderster opeens vrijwillig werk ???

Bericht door leerautorijden »

GRO schreef:
Wij zijn toch een europese land ofniet soms,waarom doe ze niet zoals ze in nederland doen
Leg eens uit wat jij daarmee bedoelt.

In nederland ben je verplicht rijlessen te volgen bij een rijschool voor een rijbewijs B te behalen enz... :!: Jullie hebben toch ook een nederlandse website ofniet = http://www.gratisrijbewijsonline.nl" target="_blank :wink: Dat is dag en nacht van verschil in nederland voor een rijbewijs B te behalen :shock: dan hier in belgië ofniet soms :?:

Ik wil hiermee bedoelen,waarom moet belgië weer altijd anders doen dan onze buurlanden. :!: Hier kun je nog altijd een rijbewijs B behalen zonder verplicht rijlessen te gaan volgen in een erkende rijschool + een auto-leerling krijg praktijkles van een onervaren/ervaren begeleider/ster.Daar stel ik dan heel veel vragen om :?: :cry:
soundtuner
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 jan 2012, 11:27

Re: vrije begeleider/begeleiderster opeens vrijwillig werk ?

Bericht door soundtuner »

leerautorijden schreef:
GRO schreef:
Wij zijn toch een europese land ofniet soms,waarom doe ze niet zoals ze in nederland doen
Leg eens uit wat jij daarmee bedoelt.

In nederland ben je verplicht rijlessen te volgen bij een rijschool voor een rijbewijs B te behalen enz... :!: Jullie hebben toch ook een nederlandse website ofniet = http://www.gratisrijbewijsonline.nl" target="_blank :wink: Dat is dag en nacht van verschil in nederland voor een rijbewijs B te behalen :shock: dan hier in belgië ofniet soms :?:

Ik wil hiermee bedoelen,waarom moet belgië weer altijd anders doen dan onze buurlanden. :!: Hier kun je nog altijd een rijbewijs B behalen zonder verplicht rijlessen te gaan volgen in een erkende rijschool + een auto-leerling krijg praktijkles van een onervaren/ervaren begeleider/ster.Daar stel ik dan heel veel vragen om :?: :cry:

het verschil in nederland en belgie is in nl doe je de verplichte rijlessen die de rijschool je oplegd hoeveel dit er zijn hangt af van persoon tot persoon (zoals hier in belgie de 18 mnd ) verschill is in nl moet je na die rijlessen eerst examen doen voordat je je rijbewijs krijgt ;) er is geen voorlopig rijbewijs of oefen periode ;) op die manier weet je iedereen op de weg is door een examen geraakt en mag rijden ,al is het soms de twijfel hoe ze er ooit zijn doorgeraakt na het zien van slechtste bestuurder van nl :roll:
Plaats reactie