Een moeilijke vraag

Achim Boelen

Een moeilijke vraag

Bericht door Achim Boelen »

ik heb eigenlijk heel makkelijke vragen gekregen , alleen was er eentje bij waar ik niet zeker van ben of die in de site staat... en dat was de volgende , de filters van de auto zijn vuil , a verbruikt hij nu meer , b minder of c evenveel... voor de rest ben ik op een of andere manier alle vragen in de site tegengekomen... hij is dus met andere woorden heel goed upgedate gebleven ... greetz
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Dat is een van de nieuwe vragen die sinds 5 september gesteld wordt.

Op de theoriepagina MILIEU staat dat je de motor regelmatig moet laten controleren en geen onderhoudsbeurten mag overslaan.

Deze vraag staat bij onze oefen examenvragen.
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Quote: Nee hoor Eugeen, die staat niet bij de oefen-examenvragen
Je vergist je Bert, deze vraag staat er zeker wel tussen. Ik heb een goed geheugen voor dat soort dingen en ik ben er zeker van.
Ik vind de theorie zeker volledig genoeg om zonder problemen te slagen voor je theorieexamen. Wel vind ik dat er wat meer uitleg zou mogen zijn over het milieu en EHBO, maar ik heb er ook alle begrip voor dat dat nog in ontwikkeling is. Het is nog maar sinds kort dat daar vragen over gesteld worden.
Ik vraag me wel af waarom de oefenexamenvragen over milieu en EHBO nog niet bij de hoofdstukken zijn gezet.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: Nee hoor Eugeen, die staat niet bij de oefen-examenvragen. Ik ken die vraag ook alleen maar door de boekjes van Flor.
Op jullie site staat ook nergens dat een motor dan teveel verbruikt. Ik vind jullie site een tof initiatief, maar er staan te veel onvolledigheden in.
Flor op cd-rom is ideaal voor wie niet graag in de boeken zit!
Succes allemaal.
Beste,

Doe eerst even de moeite om goed te zien voor je zegt dat iets niet op de site staat.
ALLE echte examenvragen die GOCA stelt over milieu staan letterlijk op de site.
Quote: Ik vind jullie site een tof initiatief, maar er staan te veel onvolledigheden in.
Probeer eens één klein zaakje te vinden dat gekend moet zijn en niet op de site staat? Eentje is voldoende. Ik ben benieuwd
Quote: Flor op cd-rom is ideaal voor wie niet graag in de boeken zit!
Gelukkig voor Flor dat iemand dit hier eens schrijft. Het tegenovergestelde werd reeds zeer vaak op dit forum gepost.

Afbeelding
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Die heb je even lekker schaakmat gezet Eugeen!
Ben trouwens vanmorgen geslaagd voor mijn theorie examen, keep it up!
Bert
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 dec 2006, 00:00

Bericht door Bert »

Nee hoor Eugeen, die staat niet bij de oefen-examenvragen. Ik ken die vraag ook alleen maar door de boekjes van Flor.
Op jullie site staat ook nergens dat een motor dan teveel verbruikt. Ik vind jullie site een tof initiatief, maar er staan te veel onvolledigheden in.
Flor op cd-rom is ideaal voor wie niet graag in de boeken zit!
Succes allemaal.
JC
Berichten: 293
Lid geworden op: 22 feb 2006, 00:00

Bericht door JC »

Ik heb ondertussen ook de meeste vragen hier op de site overlopen en de site lijkt wel volledig en correct.
Dat boekje van de flor bevat vrij veel fouten. Zeker als je de vertaalde versie in het engels neemt, daar staan enkele flagrante fouten in.

Mijn vrouw gaat maandag haar theorie-examen doen. Ik ben benieuwd, zij ook vindt de site perfect en heeft nu al enkele dagen zitten oefenen. In haar proefexamens hier op de site heeft ze één à twee fouten, ik denk dat ze er klaar voor is.
birre

Bericht door birre »

ik heb mijn theorie examen grotendeels gehaald door deze site
ok, ik heb ook wel de boek ingekeken die ik gekocht heb via de rijschool, maar hier is het veel interactiever met de vragen, ben dan ook in 1x geslaagd voor mijn theorie!

Alsook de 'theorie' voor je praktisch vind ik aangenaam, en heel nuttig. Nu ik morgen mijn praktisch examen heb, hoop ik dan ook dat deze site mij er ook door zal helpen
Plaats reactie