De drie vragen die ik fout had

ndd psycho

De drie vragen die ik fout had

Bericht door ndd psycho »

Ik had reeks 31. Ik weet niet zoveel vragen meer, maar wel de 3 die ik fout had:

Rij auto's staat geparkeerd en de vraag is "Mag ik langs deze rij auto's stilstaan om een passagier te laten uitstappen?" Ik zei Ja, blijkbaar is het Neen

Onduidelijke foto: Kruispunt ("klein bebouwde kom kruispuntje", met voorrang van rechts) en ik wil naar rechts en de auto aan de overkant wil dezelfde straat in (dus naar links voor hem). Vraag was: Heb ik voorrang op de andere auto? Ik had Neen geantwoord omdat ik dacht dat de andere auto zich al op het kruispunt bevond. Maar dus Ja.

Hoeveel meter voor een kruispunt (zonder lichten of borden) mag ik parkeren? Het juiste antwoord was 5m (denk ik), niet 20m

De meeste andere vragen die ik mij kan herinneren staan op de website (zoals mistlicht bij mist, sneeuw en felle regen, niet parkeren onder bruggen, niet rechts inhalen, niet inhalen aan een zebrapad waar mensen aan het oversteken zijn, bij druk verkeer rechts van een vluchtheuvel zonder verplichtingsbord, ....)

Ik ben niet zeker of de busdiensten voor Sint-Denijs-Westrem die vermeld worden op de website nog kloppen. Ik weet niet meer welk busnummer (ik dacht 35) mij zei dat ik de verkeerde bus had en ik weet ook niet meer op welke nummer ik dan wel gestapt ben ("Ge moet dienen hiernaast hebben." en ik ben daar zonder kijken opgesprongen).

Maar alleszins thanks voor de website (ben geslaagd tussen haakjes

Groetjes,