Vragen die ik fout had

wim
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 aug 2005, 00:00

Vragen die ik fout had

Bericht door wim »

Hallo,

Dit zijn de vragen die ik verkeerd had.

- weg met twee auto's die achter elkaar rijden waarbij uit een rechter zijstraat, die gelegen was voor de eerste auto, eveneens een auto kwam. Vraag was als het toegelaten was als deze beide auto's mochten ingehaald worden en dat bleek daar wel het geval te zijn (ik wist niet zeker dus heb nee genomen).

- een tramspoor naast een gewone weg zonder speciale borden en de vraag was ivm er over rijden. (bleek te mogen vermoedelijk om af te slaan naar rechts maar heb voor zekerheid nee genomen)

- geparkeerde auto vlak achter een bord dat zei er mocht geparkeerd worden en de vraag was als er voor dat bord mocht geparkeerd worden.

- een oversteekplaats voor voetgangers verborgen achter een rijdende auto, vraag was als er mocht ingehaald worden?

- 1.6 mm diepte groeven in banden
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Dit staat op onze site
Quote: Het theorie-examen A, B, C, D
- Het audio-visuele examen omvat 40 meerkeuzevragen (Vanaf 5 september 2005 : 50 vragen). Elke vraag is 1 punt waard. Om te slagen moet je minimum 32 punten op de 40 behalen (Vanaf 5 septmeber 2005 : 41 punten).
- Vanaf die datum (05/09/05) heeft het geen belang meer of de gemaakte fouten GEWONE of ZWARE overtredingen zijn (max.9).
Wim was dus geslaagd.

Iets is een zware overtreding als het valt onder de zware overtredingen van de Eerste, Tweede of Derde graad.

Die overtredingen vind je op de site onder het topic Zware overtredingen
sakosj
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 mei 2005, 00:00

Re: Vragen die ik fout had

Bericht door sakosj »

Wim schreef:
- weg met twee auto's die achter elkaar rijden waarbij uit een rechter zijstraat, die gelegen was voor de eerste auto, eveneens een auto kwam. Vraag was als het toegelaten was als deze beide auto's mochten ingehaald worden en dat bleek daar wel het geval te zijn (ik wist niet zeker dus heb nee genomen).
Op een voorrangweg mag je inhalen aan kruispunten
Quote:
- een tramspoor naast een gewone weg zonder speciale borden en de vraag was ivm er over rijden. (bleek te mogen vermoedelijk om af te slaan naar rechts maar heb voor zekerheid nee genomen)
Om van richting te veranderen of een eigendom in te rijden. Maar betrof het geen Bijzondere Overrijdbare Berm?
Quote:
- geparkeerde auto vlak achter een bord dat zei er mocht geparkeerd worden en de vraag was als er voor dat bord mocht geparkeerd worden.
Een vertikale pijl naar onder onderaan het bord maakt het geldend voor de ruimte ervoor.
Quote:
- een oversteekplaats voor voetgangers verborgen achter een rijdende auto, vraag was als er mocht ingehaald worden?.
17.2. Het links inhalen van een gespan of van een voertuig met meer dan twee wielen is verboden:
5° wanneer de in te halen bestuurder stopt voor een oversteekplaats voor voetgangers of een oversteekplaats voor fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen of deze oversteekplaatsen nadert op plaatsen waar het verkeer niet geregeld wordt door een bevoegd persoon of door verkeerslichten.
seba

foute antwoorden

Bericht door seba »

ben je dan niet geslaagd voor je examen ?
hoeveel grote en hoeveel kleine fouten mag je hebben
wanneer is het een grote en wanneer een kleine fout
Plaats reactie