Een Vraag?

Nerossi
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2008, 02:10
Locatie: Antwerpen

Een Vraag?

Bericht door Nerossi »

Vraagje dat ik al 3 keer op het exames heb tegen gekomen . Een Foto een auto staat te tanken bij een benzine station en de vraag volgt je Morst naft en het verdampt hoe noemen de stoffen van de naft dat is verdampt........ :shock: WA heeft da me verkeer te maaken , weet nog altijd de antwoord ni en het zit ook ni in de proef exames van stoffen enz..

Ben mss zeker op zen minst 11 keer :roll: geweest geld gekost tot nu toe maar geef toe nooit geleerd via een vriend deze Site leren kennen en heeft me veel geholpen volgende week trug mss slagen :? :)
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

De vraag die jij hier beschrijft, kende ik niet.
Ik heb daarom naar GOCA gebeld en bij GOCA kennen ze die vraag ook niet.

Het verwondert mij niet dat je regelmatig examen moet gaan doen als ze vragen leest die helemaal niet bestaan.
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Een Vraag?

Bericht door Inazuma »

Nerossi schreef: Vraagje dat ik al 3 keer op het exames heb tegen gekomen . Een Foto een auto staat te tanken bij een benzine station en de vraag volgt je Morst naft en het verdampt hoe noemen de stoffen van de naft dat is verdampt........


Benzinedampen, vluchtige koolwaterstoffen, ...


:shock: WA heeft da me verkeer te maaken ,


Morsen bij het tanken is niet erg milieuvriendelijk .

Bovendien is het gevaarlijk, de dampen kunnen makkelijk ontbranden.


BTW : Benzinewagens rijden eigenlijk op benzinedampen ...
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Re: Een Vraag?

Bericht door Jozef »

Inazuma schreef:BTW : Benzinewagens rijden eigenlijk op benzinedampen ...
Nu breekt mijn klomp.

Bij mijn weten worden in benzinemotoren fijn vernevelde benzinedruppels vermengd met lucht. De verbranding tijdens de arbeidsslag bestaat uit de verbinding van zuurstof uit de lucht met koolstof uit de (intussen door de temperatuursstijging vanwege de compressie door de temperatuurverhoging tot damp overgegane) benzine, welke ingeleid wordt door een temperatuursverhoging vanwege een vonk van de ontstekingskaars.
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Een Vraag?

Bericht door Inazuma »

Jozef schreef:
Inazuma schreef:BTW : Benzinewagens rijden eigenlijk op benzinedampen ...
Nu breekt mijn klomp.

Bij mijn weten worden in benzinemotoren fijn vernevelde benzinedruppels vermengd met lucht. De verbranding tijdens de arbeidsslag bestaat uit de verbinding van zuurstof uit de lucht met koolstof uit de (intussen door de temperatuursstijging vanwege de compressie door de temperatuurverhoging tot damp overgegane) benzine, welke ingeleid wordt door een temperatuursverhoging vanwege een vonk van de ontstekingskaars.
Je schrijft anders net hetzelfde ... ontsteking van verdampte benzine.
Plaats reactie