vraag 10650

jella.ooghe
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2020, 14:04

vraag 10650

Bericht door jella.ooghe »

Beste
Ik had deze vraag fout omdat ik dacht dat men zich hier buiten de bebouwde kom bevond. Blijkbaar is dit in de bebouwde kom, hoe/waar kan je zien dat het hier om een bebouwde kom gaat?
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: vraag 10650

Bericht door GRO »

Afbeelding

Het is het in als die jaren maar de tweede keer dat op het forum iemand twijfelde of de afbeelding misschien ergens buiten een bebouwde kom genomen is.
Bij een vraag hoeft niet altijd vermeld te worden of het binnen of buiten een bebouwde kom is, als de afbeelding voldoende duidelijk is. En dit zou eigenlijk toch duidelijk moeten zijn, vind je niet?
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: vraag 10650

Bericht door Benny Stinkens »

Dan zal dit ook de 2de keer zijn dat ik het er niet mee eens ben.
Hier in Bree zijn er examenwegen genoeg dit dit tegenspreken (net zoals ik vorige keer ook al melde)
Er zijn straten waar je zou zweren dat je binnen de bebouwde kom bent terwijl dit niet zo is en andersom ook.
Leerlingen zijn daardoor al vaak sneller of langzamer gaan rijden en dus een opmerking kregen of er zelfs door buisden.

Ook in de theorie blijft ik erbij dat als een vraag gaat over iets binnen de bebouwde kom dit duidelijk moet zijn. :idea:
Geen bord F1 (waar je voorbij gereden bent) of niet in de vraag vermeld "binnen de bebouwde kom" = buiten bebouwde kom.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: vraag 10650

Bericht door GRO »

ik zal in de vraag 'binnen de bebouwde kom' vermelden.
Hendridi
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jul 2020, 13:42

Re: vraag 10650

Bericht door Hendridi »

Dat hangt er maar vanaf hoe de vraag gesteld wordt op het examen.
Als dat daar ook niet vermeld wordt dan moet je er maar gewoon vanuit gaan dat er al een duidelijk onderscheid is tussen geen huizen buiten de bebouwde kom en als er wel huizen zijn dat je in de bebouwde kom bent.
In Bree staat er ook geen kerk of groot gebouw met trappen buiten de bebouwde kom langs een openbare weg. :wink:
Plaats reactie