HELP

Ilias2140
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 mar 2015, 13:49

HELP

Bericht door Ilias2140 »

Beste mensen,

Ik zit met wat vragen, als ik maandag leer met de ALLES CODE en woensdag theorie ga afleggen zou ik dan door kunnen zijn en de proefexamens zijn dat bij a hetzelfde vragen als het echte examen?

Met vriendelijke groeten,

Graag tips
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Re: HELP

Bericht door Wouter »

Als je onze leermethode volgt is de kans op slagen zeer groot.

Dat wil zeggen eerst de theorie leren, hoofdstuk per hoofdstuk. Bekijk eerst het filmpje van het hoofdstuk. Lees daarna de samenvatting. Maak na elk hoofdstuk de gratis oefenvragen, en best ook de extra oefenvragen. Pas als je een hoofdstuk onder de knie hebt, ga je door naar het volgende hoofdstuk.

Nadat je alle hoofdstukken doorlopen hebt, begin je aan de proefexamens. Eerst maak je reeks per reeks proefexamens. Als je die allemaal gehad hebt, maak je een aantal keer ad random vragen. Als je daar telkens goed op scoort, zal je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen slagen op het echte theorie-examen.

Belangrijk is dat als je fouten maakt, je de uitleg die gegeven wordt bij de vraag goed leest, en zorgt dat je die begrijpt!

De vragen lijken sterk op de echte examenvragen.

Hoe moet het NIET: enkel vragen oplossen zonder de theorie effectief te leren.


Veel succes!
"Chances are if you need both hands to do something, your brain should be in on it too." - Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: HELP

Bericht door GRO »

Ik wil er nog even aan toevoegen dat de oefenvragen (ALLE) bij de theorie belangrijker zijn dan onze proefexamens.
Heb je maar weinig tijd, leer dan de theorie goed zoals hierboven uitgelegd en maak bij elke les alle oefenvragen en vergeet de proefexamens.
Heb je voldoende tijd, maak dan ook nog wat proefexamens.
De oefenvragen bij de theorie zijn up-to-date met wat tijdens het echte examen aan bod komt.
Ilias2140
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 mar 2015, 13:49

Re: HELP

Bericht door Ilias2140 »

Bedankt voor jullie tip !

Ik laat jullie woensdag iets weten als ik geslaagd ben hopelijk wel want heb maar 1 kans :? .


Met vriendelijke groeten :D
Plaats reactie