Natalia

gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Natalia

Bericht door gast »

Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Ik hoop alleen maar dat een rechter erin zal slagen om Natalia met gepaste sancties bij te brengen dat ze, ondanks haar carrià¨re, rekening dient te houden met de verkeersveiligheid, waar ze duidelijk nog niet toe in staat of bereid was.

Mijn echtgenote en ik hebben ons alvast voorgenomen Natalia geen cent meer te gunnen zolang ze geen blijk geeft van een meer verantwoord verkeersgedrag.
ford

Bericht door ford »

Jozef schreef: Mijn echtgenote en ik hebben ons alvast voorgenomen Natalia geen cent meer te gunnen zolang ze geen blijk geeft van een meer verantwoord verkeersgedrag.
zegt de man die 200 per uur vlamt
os2lover
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 mei 2005, 00:00
Locatie: Zulte

Bericht door os2lover »

Wel in verantwoorde omstandigheden (goed zicht, goed onderhouden auto, weinig of geen verkeer op de baan...). Als ik op een rechte baan 200 rij, wanneer er geen kat is op de baan, met een goed onderhouden auto, met goed zicht, dan denk ik dat dat voldoende veilig is (niet toegelaten, maar daarom wel veilig)

Natalia deed haar melkdans in veel ongunstigere omstandigheden.
ford

Bericht door ford »

os2lover schreef: Wel in verantwoorde omstandigheden (goed zicht, goed onderhouden auto, weinig of geen verkeer op de baan...). Als ik op een rechte baan 200 rij, wanneer er geen kat is op de baan, met een goed onderhouden auto, met goed zicht, dan denk ik dat dat voldoende veilig is (niet toegelaten, maar daarom wel veilig)

Natalia deed haar melkdans in veel ongunstigere omstandigheden.
het is mooi dat je vader verdedigd, maar als jij dat ook doet vind ik het nog erger, gezien je eerder schreef dat je onverzekerd rijdt door overmacht

en ik heb haar nog nooit live gehoord, maar haar liekes kan ik best pruimen en haar longinhoud ook
svenn
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 dec 2005, 00:00

Bericht door svenn »

posting gewist door svenn

Laatst aangepast door svenn op Za Jul 08, 2006 12:59 pm, in totaal 1 keer bewerkt
GRO
Administrator
Berichten: 12746
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: gezien je eerder schreef dat je onverzekerd rijdt door overmacht
Het is gevaarlijk te zinspelen op sommige passages uit het forum, zonder alles te lezen. Dit bleek reeds eerder vandaag bij het topic over de DVD. Daar probeerde je ons ook een sneer te geven zonder dat je de eerste regels gelezen had.

Er verscheen reeds eerder op dit forum dat de verzekeringskwestie al lang is opgelost.

Laatst aangepast door eugeen op Di Jun 27, 2006 7:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt
bibi585
Berichten: 954
Lid geworden op: 25 mei 2006, 00:00

Bericht door bibi585 »

ford schreef: maar haar liekes kan ik best pruimen en haar longinhoud ook
De verpakking ook?
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Bericht door Inazuma »

Naar het schijnt stopt ze haar solo-carrià¨re en gaat ze kwelen bij ...



Milk Inc
svenn
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 dec 2005, 00:00

Bericht door svenn »

posting gewist door svenn

Laatst aangepast door svenn op Za Jul 08, 2006 1:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

ford schreef: en ik heb haar nog nooit live gehoord, maar haar liekes kan ik best pruimen en haar longinhoud ook
Helaas, zoals het spreekwoord zegt: &quotSchone liekes duren niet lang.&quot We hebben dat hier ondervonden met ons Lieken.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

bibi585 schreef: Een pluim voor Natalia dat ze gestopt is en publiekelijk toegegeven heeft dat ze ook een fout gemaakt heeft.
Weinigen doen haar dat na.
Inderdaad, commercieel zeer goed gezien van Natalia. Ze heeft daardoor in alle media gratis reclame gekregen welke anders miljoenen zou gekost hebben, en haar wellicht ook héél veel zal opbrengen.

Natalia kan een ouwe aap zoals mij geen smoelen meer leren trekken. Sint-Job kent zijn volk.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

svenn schreef: en het gaat zelfs verder : haar eerste lied dat ze gaat zingen is een cover van Hermans Hermits &quotno milk today&quot ...

svenn
No milk today
de koei is in congé
os2lover
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 mei 2005, 00:00
Locatie: Zulte

Bericht door os2lover »

ford schreef:
het is mooi dat je vader verdedigd, maar als jij dat ook doet vind ik het nog erger, gezien je eerder schreef dat je onverzekerd rijdt door overmacht
Zoals anderen al opmerkten is de verzekeringskwestie ondertussen allang opgelost. Bovendien weten de meesten hier wel, dat ik als bijna 32-jarige zoon echt wel een eigen mening heb, en niet te beschaamd ben deze te plaatsen, ook als deze recht indruist tegen die van m'n vader.

M'n vader zei trouwens al van toen ik klein was, dat hij niet vond dat ik zijn idee moest hebben of volgen, zolang ik het maar kon met respect verdedigen
bibi585
Berichten: 954
Lid geworden op: 25 mei 2006, 00:00

Bericht door bibi585 »

Ik vind de foto met titel goed gevonden.
Ik hoop vooral dat andere weggebruikers er ook iets van geleerd hebben.
Moest het de bekende onbekenden geweest zijn, die meestal nog vluchtmisdrijf plegen ook, dan zou het weerom dat gespuis van vrachtwagenchauffeurs geweest zijn die de ellende veroorzaken.
Een pluim voor Natalia dat ze gestopt is en publiekelijk toegegeven heeft dat ze ook een fout gemaakt heeft.
Weinigen doen haar dat na.
Plaats reactie