Hoedje af voor de site en moderators !

Graag uw mening over deze website.
Carl
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 sep 2005, 00:00

Hoedje af voor de site en moderators !

Bericht door Carl »

Beste mensen,

Omdat mijn vriendin dezer dagen de tijd rijp acht om haar rijbewijs te behalen zat ik wat rond te surfen op zoek naar nuttige informatie.

Vrij toevallig botste ik op dit forum, en het valt me op hoeveel tijd en energie de moderators/beheerders hierin steken, totaal belangeloos en zonder pretentie, en enkel om anderen bij te staan. Daarom wou ik toch even een woordje van dank richten aan deze mensen !! Proficiat !

Ook de inhoud valt niet te onderschatten hoewel ik al een tijd de weg onveilig maak, met dagelijks vele kilometers, heb ik nog veel kunnen bijleren. Niet altijd essentiële zaken, maar toch dingen die je wijzer maken en die kunnen bijdragen tot een nog voorzichtigere en efficiëntere rijstijl.

Mijn gemeende dank en beste wensen om in de toekomst dezelfde weg te volgen !!!

Carl DE BOOM
Gent
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Hallo Carl,

Hartelijk bedankt voor de lovende woorden over deze site.

Eugeen, de geestelijke vader van dit projekt, en de overige moderatoren Benny en digital (gebrevetteerde en ervaren rijschoollesgevers) en ikzelf (de clown van dit forum, maar al lachend zegt de zot de waarheid) doen dit inderdaad belangeloos en in onze vrije tijd.

Ik meen te mogen zeggen dat het besef wat een verkeersdrama inhoudt voor het slachtoffer (als het nog leeft) en zijn nabestaanden, een belangrijk onderdeel is van de motivatie van mijn collega's en mijzelf. We wensen namelijk iedereen aan de aanstaande Kersttafel toe dat er geen lege stoel zou staan.

De idee daaromtrent zou ik als volgt willen verwoorden: we zouden de jonge kandidaaat-bestuurders uiterst dankbaar zijn als ze onze kinderen niet met breuken en bloedingen op het asfalt doen belanden, en we zullen van onze kant ons uiterste best doen om hun lieve oma of opa niet van de weg te maaien. En vanzelfsprekend wensen we ook dat niemands levensgezel of levensgezellin, vader, moeder, broer of zus in een ongeval betrokken geraakt.

Het verheugt me bijzonder dat ook jij, als reeds ervaren bestuurder, het nut ingezien hebt om je kennis van de verkeerswetgeving actueel te houden met behulp van deze site. Het spreekt vanzelf dat we ook graag vragen beantwoorden van bestuurders die reeds geruime tijd hun rijbewijs behaald hebben, doch zo verstandig zijn dat ze inzien dat ze nog altijd iets kunnen bijleren over verkeerswetgeving en rijtechnieken.

Met hartelijke verkeersveilige groeten,

Jozef
Sien(1)

Re: Hoedje af voor de site en moderators !

Bericht door Sien(1) »

Quote: Ook de inhoud valt niet te onderschatten hoewel ik al een tijd de weg onveilig maak, met dagelijks vele kilometers, heb ik nog veel kunnen bijleren. Niet altijd essentiële zaken, maar toch dingen die je wijzer maken en die kunnen bijdragen tot een nog voorzichtigere en efficiëntere rijstijl.
JA, ik vind dat Carl gelijk heeft. Ik ben hier een goeie klant, allé een gebruiker (user), want een klant betaalt en ik betaal niet ik heb hier al veel vragen gesteld en heb nochtans mijn rijbewijs sedert jaren. Mijn zoon rijdt met een voorlopig rijbewijs, jammer dat hij niet wat meer op deze site zit, maar ik vertel hem vele dingen door en hoop dat er toch één oor open staat. Een dikke dankjewel, want je moet het maar doen in je vrije tijd en voor niets. Wie doet dat nog de dag van vandaag, alles draait tenslotte om geld. Ik zou zeggen, mijn petje af voor jullie, maar dat heb ik niet op.
Plaats reactie