proefexamen reeksen

Graag uw mening over deze website.
sara
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 sep 2005, 00:00

proefexamen reeksen

Bericht door sara »

geachte,
ik ben net mijn theorie examen gaan afleggen, en had deze morgen de proefexamens op deze site gemaakt als voorbereiding (na het leren van alle theorie natuurlijk enzo! dit maar als laatste check-up).
en als ik eerlijk mag zijn werd ik hierdoor wat zenuwachtig omdat ik de tijd zo kort vond (dus de tijd die we kregen om te antwoorden op de vragen). ik lees namelijk nogal traag en kreeg soms de kans niet de vraag en alle antwoorden aandachtig te lezen...
maar dan op het examen zelf ging het toch heel wat trager, en dan ook de stem in de hoofdtelefoon die de vraag en alle antwoorden eerst voorleest en dan pas begint de tijd te lopen.
dus mss iets langer tijd geven bij elke vraag op jullie site...
mvg
Sara
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste Sara,

Ik heb eigenlijk moedwillig de antwoordtijd op de site iets korter gemaakt als tijdens de echte examens om volgende reden:

Tijdens het echte examen heb je sowieso af te rekenen met iets meer stress, dan thuis voor jouw computer.

Als je dus de gewoonte krijgt om op deze site, tegen een iets hoger snelheidsritme de vragen op te lossen, dan lijkt het plots op het echte examen allemaal veel gemakkelijker, omdat je er wat meer tijd hebt.

Het feit dat het plots makkelijker lijkt, is voor sommigen al voldoende om ineens van hun stress verlost te zijn.

Je hebt 50/50 gehaald, misschien heeft het truukje ook een beetje geholpen.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

anh ja, als het met opzet is gedaan is het bij mij idd wel gelukt. toen dacht ik ineens: oh, maar we krijgen hier veel meer tijd! dus tijd genoeg! en idd viel er toen al heel wat stress van mij af.
well done than!!!
Plaats reactie