gif versus GIF

Graag uw mening over deze website.
Sofie
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 sep 2005, 00:00

gif versus GIF

Bericht door Sofie »

Hey,

eerst en vooral wil ik jullie bedanken &amp proficiat wensen voor zo'n handige site, ik ben op dit moment de theorie aan't leren en zal waarschijnlijk volgende week m'n theorie examen proberen.
Er zijn enkele technische foutjes die ik jullie graag had meegedeeld opdat de site nóg perfecter wordt!

Bij het maken van de vragen "parkeren en stilstaan" kwam ik er een heel aantal tegen waarbij de afbeelding niet getoond werd. Bijvoorbeeld vraag 7.
Als ik daar naar de "afbeeldingseigenschappen" kijk, vind ik de url waar de afbeelding zou moeten staan :
probeer ik deze url in een nieuw venster, dan krijg ik een "not found" error, m.a.w. die url is onbestaande. De afbeelding wordt dus bij de vraag ook niet weergegeven. Probeer ik echter
dan vind ik wel de juiste afbeelding. M.a.w., de "gif" extensie moet veranderd worden opdat de juiste afbeelding bij de juiste vraag wordt afgebeeld. Er zijn nog vragen in deze reeks met hetzelfde probleem, waar de afbeelding dus niet getoond wordt omdat zij opgeslagen is met een verkeerde extensie (gif idpv GIF).
Ik denk dat ik dit in andere reeksen ook al ben tegengekomen, maar toen was m'n frang nog niet gevallen wat het probleem juist was, dus misschien moet alles eens gecontroleerd worden?

Dan nog één kleine opmerking :
Overal op de theorie pagina's waar staat
Quote: Tip Theorie examen !
Hoewel de volledige leerstof aan bod kan komen, worden over ondestaand onderwerp zeer regelmatig vragen gesteld.
ontbreekt een R in het woord ondeRstaand

zo, ik ga nog een beetje verder le(z)(r)en!
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Bedankt voor de opmerking.

De laatste twee weken van augustus is de site beetje bij beetje herbouwd. Alle afbeeldingen zijn hernoemd en in andere mappen geklasseerd.

Bij deze operatie zijn waarschijnlijk een paar GIF/gif foutjes geslopen.

Mocht jij of iemand anders nog een vraag ontdekken waar de afbeelding niet zichtbaar is, mag je dit altijd melden.
Quote: ontbreekt een R in het woord ondeRstaand
Je kent het: kopiëren en plakken. En als er dan in het eerste één letter ontbreekt, dan staat het overal fout.
Plaats reactie