Je registreren heeft een voordeel

Graag uw mening over deze website.
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Je registreren heeft een voordeel

Bericht door GRO »

Je kan op dit forum vragen stellen zonder jezelf te registreren.

Wat is het voordeel van registreren?

Geregistreerde bezoekers kunnen bij de registratie aanvinken dat ze een mail willen krijgen telkens er op hun vraag een antwoord komt.

Dit heeft het voordeel dat je onmiddellijk en automatisch op de hoogte wordt gebracht wanneer je vraag beantwoord is.

Niet geregistreerde bezoekers krijgen sowieso ook een antwoord op hun vragen, maar helaas krijgen zij geen mail dat hen hiervan verwittigt.

Ben je in volle studie en vermoed je dat je regelmatig een vraag wilt stellen, maak het jezelf dan gemakkelijk door eerst even te registreren.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Ik zou daar nog graag enkele voordelen van registreren willen aan toevoegen.

Geregistreerde deelnemers kunnen hun berichten desgewenst achteraf ook nog wijzigen.

Bovendien kunnen ze met andere geregisteerde deelnemers aan dit forum persoonlijke berichten uitwisselen.

Tot slot bezorgt het regisreren je een identiteit op dit forum, zonder dat deze kan gekoppeld worden aan je echte identiteit. Je kan immers een schuilnaam kiezen. Maar het is wel leuk dat achteraf niemand nog onder jouw naam bijdragen kan inzenden, en je in je persoonlijk profiel een aantal gegevens van jezelf kunt opslaan, waarbij je zelf kiest of ze al dan niet door iedereen mogen gezien worden. Hoe beter we elkaar kennen, hoe beter we elkaar kunnen begrijpen.

Het aantrekkelijke van een forum zijn niet alleen de bijdragen die er verschijnen, maar ook de virtuele ontmoeting van mensen met andere mensen.

Even registreren, en je hoort erbij!
SoulToFly

Bericht door SoulToFly »

Bij mij is het nadeel dat het niet werkt
Ik heb mij dus geregistreerd en toe kwam het volgende erop:

REGISTRATIE GELUKT
--------------------------------------------------------------------------------



Dank je voor de registratie.

Vergeet niet dat je voor het examen rijbewijs B ook alle andere vragen
die op de site staan moet kunnen oplossen.


De code voor:

KIm Verfaillie
User ID: ( 1 letter)*
Paswoord: ( 6 cijfers )*

Vriendelijke groeten,

Gratis Rijbewijs Online
-------------------------------------------------------------------------------
* welke letter en welke cijfers zet ik er niet bij anders gaan andere mensen er nog mee lopen

kveronderstel dat dat dus normaal gezien moest werken als ik mij dan wil inloggen, maar dat doet het niet

Mijn vraag is dus of ik iets verkeerd doe
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Het registreren waarover in dit topic sprake is, gaat over het registreren voor het forum.

Jij hebt blijkbaar proberen in te loggen op de pagina "PROEFEXAMEN B AUTO. Er staat nochtans duidelijk:
Quote: DEZE OEFENVRAGEN ZIJN NOG NIET BESCHIKBAAR
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Oeps sorry daar had ik blijkbaar overgelezen
Sofie
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 sep 2005, 00:00

Bericht door Sofie »

Aangezien ik het gevoel heb hier nog wel een tijdje rond te hangen heb ik me dan toch maar geregistreerd ik begin pas met rijlessen in november (heb het wat moeten plannen door blok in december &amp januari etc) dus op de hoogte blijven kan zeker geen kwaad!
Plaats reactie