Code werkt niet

Graag uw mening over deze website.
Sven67
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 mei 2018, 17:40

Code werkt niet

Bericht door Sven67 »

Mijn zoon heeft boek gekocht maar de code werkt totaal niet, wie kan helpen ? Het wordt iets te gemakkelijk afgedaan hieronder met "probleem met code" klik hier, haha, al 3x mail hierover verstuurd, geen enkele reactie gehad, wie kan me goed wegwijs maken dan ??? wat een vicieuze cirkel, gr Sven
Rafael
Administrator
Berichten: 2636
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Code werkt niet

Bericht door Rafael »

Als je het juiste formulier invult krijg je direct een terugkoppeling, mails sturen is niet nodig. Als ik me niet vergis heb je dat de afgelopen dagen nog niet geprobeerd. Kies hier het juiste formulier: https://www.gratisrijbewijsonline.be/va ... ormulieren
Sven67
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 mei 2018, 17:40

Re: Code werkt niet

Bericht door Sven67 »

Met 3x mail gestuurd bedoel ik dus gewoon 3x formulier ingevuld, net voor de 4e keer gedaan ? gr Sven
Rafael
Administrator
Berichten: 2636
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Code werkt niet

Bericht door Rafael »

Ik ben niet helemaal mee wat er niet duidelijk is aan de melding die je net kreeg? De code was 14 dagen geldig na eerste gebruik en is vervallen op 24 mei. Op 10 en 13 mei werd de code nog met succes gebruikt om te oefenen...
Sven67
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 mei 2018, 17:40

Re: Code werkt niet

Bericht door Sven67 »

De code werd ingegeven maar het "werkte" niet, "oefenvragen met code" was niet mogelijk, dus op 10 en 13 mei zal er een poging geweest zijn, maar zonder effectief succes ? hoe op te lossen ? en dwz dat de communicatie met die "invulformulieren" dus niet werkt ? gr Sven
Sven67
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 mei 2018, 17:40

Re: Code werkt niet

Bericht door Sven67 »

Net voor 5e keer vermoed ik (via de bovenstaande link) een mail verstuurd, ben benieuwd ...
Sven67
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 mei 2018, 17:40

Re: Code werkt niet

Bericht door Sven67 »

Kan iemand helpen?? Of is het alleen boeken verkoop ???
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Code werkt niet

Bericht door GRO »

Beste,
Eerst voor alle duidelijkheid even vermelden dat als u een formulier invult, u geen mail naar iemand verstuurt.

Wanneer u op VERSTUREN klikt, maakt u contact met een robot die een fractie van een seconde later, afhankelijk van het probleem dat op het formulier is ingevuld, een antwoord op uw scherm vertoont.
Uiteraard is het de bedoeling dat dat antwoord wel wordt gelezen en het advies wordt gevolgd.

Toen uw gratis code van het handboek nog geldig was en uw zoon op 10 mei het invulformulier hopelijk correct had ingevuld na eerst een proefexamen te hebben gemaakt, zal onze robot gemerkt hebben dat hij via browser Safari was ingelogd. Omdat Safari op sommige toestellen een storing kan geven gaf de robot ondermeer het advies over te schakelen naar een andere browser, voorbeeld internet explorer. Safari geeft voor diversie sites op sommige toestellen storing wanneer iets speciaal gedaan wordt zoals inloggen. Als je in google SAFARI PROBLEMEN intypt, zie je een hele waslijst. Men vermoedt dat dit op sommige toestellen gebeurt, omdat bepaalde beveiligingsapps op het toestel tilt slaan wanneer men tracht in te loggen.
Maar uw zoon volgde het advies niet en logde de 13de opnieuw in via Safari.

Een gratis code die in een handboek staat vervalt (afhankelijk welk handboek u heeft) na 7 of 14 dagen.
Wanneer de 14 dagen voorbij waren, plaatst u een bericht op dit forum.
Het heeft eigenlijk weinig zin om op een forum hulp te vragen, want in principe weet niemand van de deelnemers aan dit forum over welke code, van welk handboek, op welke site het gaat. Daarom verschijnt op het forum ook dat het geen zin heeft om op het forum hulp te vragen. (Maar het is ook de bedoeling dat men dat leest).

Via IP adressen heeft onze technieker toch uitgevist wat er allemaal gaande was. En inderdaad de robot heeft je laten weten dat de code intussen was verstreken. Zowel de 10de en de 13de heeft uw zoon de oplossing die de robot toen voorstelde helaas niet gevolgd.

Ik hoop voor u dat onze technieker er ook in slaagt om Sven67 te kunnen contacteren om voor u een oplossing te zoeken. Dat is niet zo evident als je op een forum iets post zonder enige detail info over iets waarover je via een andere site met een robot hebt gecommuniceerd. Maar zeg alvast zeker tegen uw zoon dat hij in de toekomst zorgvuldig aangereikte oplossingen leest en ze ook opvolgt.
Of is het alleen boeken verkoop ???
Zeker niet, want de theorie staat gratis op onze site.
Rafael
Administrator
Berichten: 2636
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Code werkt niet

Bericht door Rafael »

@Sven: het is niet de bedoeling dat je nieuwe frustratie topics start. Er zit al sinds gisteren een oplossing in je privé berichten, maar dan moet je die natuurlijk wel willen lezen. Graag iets meer respect voor de vrijwilligers op dit forum.
Gesloten