betreft:rijbewijs

Graag uw mening over deze website.
ulrich jonckheere
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2018, 16:55

betreft:rijbewijs

Bericht door ulrich jonckheere »

Ben veroordeelt & als straf op 02/2012, medisch-psychologisch & theoretisch-pracktisch examen afleggen voor terug te krijgen rijbewijs.Ik heb deze niet gedaan & gewacht tot de verjaring van deze straf op 27/04/2017 zoals op mijn kennisgevings papier.Ik ben naar de griffie geweest maar helaas ik zou toch alles moeten afleggen !Ik heb juridische advies gedaan,internet-advocaat-juridische dienst ocmw,de ene zegt dat het correct is & de andere niet. Heeft iemand raad om wat het beste is om te doen, juridisch al dan niet ?!Want ik vind toch dat ik mijn rijbewijs terug verdien na zeker 5 jaar gewacht te hebben.Er moet toch een positieve, juridische uitweg zijn voor zulke gevallen ?!
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: betreft:rijbewijs

Bericht door Inazuma »

ulrich jonckheere schreef: 09 mar 2018, 17:14 Want ik vind toch dat ik mijn rijbewijs terug verdien na zeker 5 jaar gewacht te hebben.
Wat u vindt is niet echt relevant.

De voorwaarde om uw rijbewijs terug te kunnen krijgen, is het afleggen van de opgelegde herstelonderzoeken.

Zo lang u dat niet doet, kan u niet opnieuw een rijbewijs krijgen, en mag u ook geen motorvoertuig besturen ...
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: betreft:rijbewijs

Bericht door Stefan Peeters »

Ik ken iemand die vindt dat hij als fietser overal voorrang heeft. Dat heeft hem al eens een bezoek aan het ziekenhuis opgeleverd, maar hij blijft bij zijn mening.
Toen ik hem onlangs zei dat ik vind dat ik niet moet stoppen voor een rood verkeerslicht wist hij me te vertellen dat de wegcode zegt dat ik daar wel moet stoppen. Maar hij blijft wel vinden dat hij als fietser overal voorrang heeft...

Om maar te zeggen: de wetgeving is wat ze is, of we ze nu leuk vinden of niet, we moeten ze volgen...
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Plaats reactie