HANDBOEK VALT UITEEN ; CODE SLECHTS 3 dagen geldig

Graag uw mening over deze website.
kvdm
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2017, 17:41

HANDBOEK VALT UITEEN ; CODE SLECHTS 3 dagen geldig

Bericht door kvdm »

Gezien nergens coördinaten vermeld staan om contact op te nemen met de uitgever (zou toch logisch moeten zijn) meld ik maar op forum :
1./ handboek is zéér slecht ingebonden. Na 1 dag gebruik zijn reeds een hele pak bladen los gekomen. (en in mijn studieboeken van school heb ik dit nooit voor)
2./ op flap van boek staat dat de unieke code "beperkte tijd" geldig is. In de praktijk is dit slechts 3 !!!! dagen. En er staat niet bij vermeld dat je kan-moet betalen om opnieuw toegang te krijgen. Ik vertrek nu in verlof, heb dagje toegang gehad en mag het vergeten. Waarom die uitleg niet bij vermelden zodat we dit bij de aankoop weten en kunnen in overweging nemen ????
==> eerlijk ????
GEEN AANRADER DUS
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: HANDBOEK VALT UITEEN ; CODE SLECHTS 3 dagen geldig

Bericht door GRO »

Beste,
Er zijn verschillende handboeken rijbewijs B en ik weet niet over welk handboek (?) jij hebt, dat had je beter vermeld.

Ons (blauwe) handboek "THEORIE RIJBEWIJS B, de audiovisuele methode" heeft heeft in ieder geval een stevige cover en de gratis code is 14 dagen geldig.

Niemand hoeft trouwens een boek te kopen, want je kunt de up-to-date theorie ook gratis leren via deze link:
https://www.gratisrijbewijsonline.be/th ... ijbewijs-b
Plaats reactie