storingen op de website

Graag uw mening over deze website.
Senne

storingen op de website

Bericht door Senne »

Beste,
ik heb vandaag de code om alles te kunnen doen betaald, en deze is ook goed aangekomen.
Maar, tijdens het maken van de oefeningen valt de server regelmatig uit. ik heb nog nooit een oefening of het proef-examen zelf volledig kunnen maken. Bij de probleem stelling staat dat het mogelijk te druk is op de server maar er waren enkel 26 andere online? dat is toch helemaal niet veel?

ik hoop dat mijn 3,5 euro niet weggegooid zijn. Ik vraag absoluut mijn geld niet terug want met de oefeningen kan ik ook zien of de antwoorden juist of fout zijn, voor zolang de server het volhoud.

Groeten,

Senne
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: storingen op de website

Bericht door GRO »

er waren enkel 26 andere online
?? Was het in het midden van de nacht???

Als je nu eens zou doen wat er op de site staat wat je moet doen als er een probleem is, namelijk een formulier invullen met je gegevens (tel, code...), dan kunnen we nakijken wat het probleem bij jou is.
Onze zware server bij combell is niet uitgevallen. Zelfs als 500 personen tegelijk examens doen, haalt hij het probleemloos. Vermoedelijk heeft het probleem bij jou te maken met je IP adres dat instabiel is, maar zonder gegevens is het voor ons gissen.
Gesloten