theorie terug online te verkrijgen na aanschaf theorieboek??

Graag uw mening over deze website.
Naomi

theorie terug online te verkrijgen na aanschaf theorieboek??

Bericht door Naomi »

Een tijd geleden hebben jullie het "online downloadbaar handboek" verwijderd omdat andere uitgevers ontevreden waren omdat zij hierdoor veel minder van hun boeken verkochten aangezien het toch allemaal online te vinden was bij jullie. Daarom hebben jullie zelf ook een boek gemaakt twv 24 euro. Dit ben ik dan gaan kopen (echt een goed en overzichtelijk boek om te leren). En nu zie ik plots wanneer ik de filmpjes van de theorie wil bekijken, dat jullie "een samenvatting van de filmpjes" hebben gemaakt, die eigenlijk quasi exact hetzelfde is als in het handboek (dat ik dus speciaal gekocht heb omdat er online geen theorie meer verkrijgbaar was, wat ik perfect begrijp en die aankoop was het zeker waard). Maar om dan nu te zien dat eigenlijk heel dat boek terug online te vinden is? Ik voel me wel wat in het zak gezet nu, 24 euro is niet niks en uiteindelijk is het gewoon weggesmeten.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: theorie terug online te verkrijgen na aanschaf theoriebo

Bericht door GRO »

Beste,

De filmpjes en de volledige theorie staan al jaren op de site. In 2013 hebben we een aantal maanden ook een PDF-printversie van onze theorie op de site gezet, omdat sommige jongeren gemakkelijker via papier dan van een scherm konden leren. Maar uitgeverijen van boeken waren niet zo gelukkig dat we, naast de online theorie, nu ook nog eens alles in een PDF printversie hadden gezet.
Omdat er toch jongeren zijn die liever uit een boek leren dan via een computerscherm, is daarom beslist om dan maar op basis van de theorie op onze site, een echt gedrukt handboek uit te geven.

De samenvatting van de filmpjes waarover je schrijft, staat dus al op de site, lang voor er sprake was van een PDF-printversie en lang voor er een gedrukt handboek was. Wij zeggen ook tegen niemand dat ze een handboek moeten kopen. Wij geven wel de mogelijkheid aan jongeren die niet graag online theorie studeren en liever een gedrukte versie hebben om met markeerstift zaken te kunnen aanstippen, de mogelijkheid om de door veel jongeren zeer bejubelde leermethode van Gratis Rijbewijs Online in boekvorm te hebben.
Maar om dan nu te zien dat eigenlijk heel dat boek terug online te vinden is?
Dan heb je dus eigenlijk, toen je onze site de eerste keer bezocht, de moeite niet gedaan om onze theoriepagina's te bekijken, want dan had je, zoals duizenden jongeren die via onze site leren, gemerkt dat de theorie op de site staat.
(echt een goed en overzichtelijk boek om te leren).
Bedankt. Deze reactie krijgen we nu regelmatig van jongeren die toch gemakkelijker via een boek leren.
Gast

Re: theorie terug online te verkrijgen na aanschaf theoriebo

Bericht door Gast »

Ik heb heel jullie site uitgekamd enkele maanden geleden omdat ik erg enthousiast was over jullie werking & structuur. Ik heb toen ook al jullie filmpjes bekeken en ik was er 97% zeker van dat op dat moment er geen samenvatting onder de filmpjes stond. Ik had echt jullie hele site, elke pagina ervan en elke link bekeken. Als dit er zoals u zegt altijd al heeft gestaan (wat jammer genoeg niet bewezen kan worden), dan wens ik mijn oprechte excuses aan te bieden. Ik vermoed dat jullie hier niet om gaan liegen natuurlijk. Het is nu zo, ik heb het boek nu eenmaal gekocht dus is er geen weg terug. Als jullie inderdaad gelijk hebben dan ben ik heel stom geweest want dan heb ik er los overheen gekeken. Maar in ieder geval toch bedankt, en nogmaals mijn excuses :)
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: theorie terug online te verkrijgen na aanschaf theoriebo

Bericht door GRO »

en ik was er 97% zeker van dat op dat moment er geen samenvatting onder de filmpjes stond.
Lees reacties van geslaagden van jaren terug. Dat gaat via onderstaande link.
Dan zul je zien dat al jaren jongeren ons bedanken voor de theorie op onze site.
Voorbeeld pagina juli 2012 http://www.gratisrijbewijsonline.be/beg ... juli12.htm
had echt jullie hele site, elke pagina ervan en elke link bekeken.
Dan heb je toen ook het filmpje ONZE LEERMETHODE gezien, waarin aangeraden wordt de theorie onder de filmpjes goed na te lezen.
https://www.youtube.com/watch?v=OMZ1oJL3d9s Film 2012
https://www.youtube.com/watch?v=QJnLMO8iPwE Film 2011
had echt jullie hele site, elke pagina ervan en elke link bekeken.
Vond je het dan niet vreemd dat op de site en op het forum zoveel jongeren enthousiast waren over onze theorie, die jij na alles grondig te bekijken maar niet zag staan?
wat jammer genoeg niet bewezen kan worden
Duizenden reacties van jongeren op het forum. Als dat geen bewijs is, dan weet ik het niet.
Gast

Re: theorie terug online te verkrijgen na aanschaf theoriebo

Bericht door Gast »

Ik heb inderdaad de reacties van de jongeren gelezen over de "goede theorie", maar ik dacht dat deze over de filmpjes gingen, omdat ik op dat moment gewoonweg nergens theorie zag staan bij de filmpjes. Hoe dit komt weet ik ook niet, kan aan mezelf liggen, dat ik er gewoon heb overgekeken, wie weet. En duizenden jongeren is meer dan genoeg bewijs, maar zoals ik zojuist al zei, dacht ik dat dit over de mondelinge theorie uit de filmpjes ging, aangezien ik toen nergens geschreven theorie vond. Maar goed, dat gezegd zijnde, ik heb me blijkbaar op een of andere manier vergist en heb me hiervoor ook geëxcuseerd. Bij mijn weten dient een forum om vragen te stellen. De manier waarop was inderdaad niet positief, maar ik was dan ook zeker van mijn stuk omdat het er bij mijn weten nu eenmaal niet stond toen ik maanden geleden de filmpjes bekeek. Maar goed, jullie hebben gelijk, punt andere lijn. Maar uiteindelijk is en blijft het een vraag die ik stelde, op een forum, en vind ik antwoorden (via mail) als "je maakt jezelf belachelijk" ongepast, toch zeker om van iemand professioneel (de eigenaar vd site) te horen te krijgen. Maar goed, dat is dan weer mijn mening. Ik heb mijn antwoord, meer had ik niet nodig, jullie hebben gelijk, ik heb mij hiervoor geëxcuseerd. En als deze vraag "zo belachelijk" was, dan verwijdert u dit bericht gewoon, zo simpel is het.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: theorie terug online te verkrijgen na aanschaf theoriebo

Bericht door GRO »

Beste,

Uiteraard mag je vragen stellen en zelfs kritiek uiten, waarom niet.

Maar via mail en dan ook nog eens op het forum schrijven dat er geen theorie op de site stond en nadat ik je op het forum ook al eens geantwoord had dat de theorie er al jaren staat, daarna nog eens opnieuw posten dat je er 97% zeker van bent dat er geen theorie was, dan heb ik inderdaad via mail geantwoord dat je jezelf een beetje belachelijk maakt door op het forum zaken te plaatsen die helemaal niet waar zijn (en duizenden mensen kunnen het getuigen).

Enfin, incidentje gesloten. Je hebt er vermoedelijk over gekeken.
Het belangrijkste is dat je het een goed boek vond. Het zou veel erger geweest zijn als je over het boek geschreven had dat je er niets aan gehad had.

Veel success met je praktijk.
Gast

Re: theorie terug online te verkrijgen na aanschaf theoriebo

Bericht door Gast »

Ik had eerst de mail verzonden en dan kreeg ik het idee om het op het forum ook eens te vragen omdat ik dacht op deze manier sneller een reactie te krijgen van andere jongeren die hier meer over weten en op mijn vragen konden antwoorden. Dit was niet bedoeld om zogezegd "tweemaal slecht te spreken" of dingen te beweren die niet waar zijn. Want op dat moment was dat voor mij gewoon echt de waarheid, omdat ik echt veel tijd en moeite heb gestopt in heel jullie site te bekijken en het systeem te leren kennen (en toen niks van theorie op de pagina's zelf vond, enkel het PDF bestand). Wat de reden ook mag zijn, misschien lag het aan de computer, misschien aan mij, dat doet er nu niet toe. Ik wou vooral snel een antwoord omdat ik morgen gepland had mijn theorie af te leggen en dus de tijd wat begon te dringen en ik compleet in de war was. Ik snap dat het frustrerend is voor jullie om 2x hetzelfde te lezen omdat ik zo overtuigd ben van mijn standpunt, maar ik was dan ook gefrustreerd omdat er een kans bestond dat ik voor niks 24euro had uitgegeven, een bedrag waarvoor ik 2,5 uur lang moet werken. Maar inderdaad, ik ben heel tevreden over het boek dus het is zeker geen verloren aankoop geweest want ik had al andere boeken gelezen waarmee ik gebuisd was omdat het zo onduidelijk was uitgelegd, terwijl de proefexamens nu supervlot verlopen door jullie manier van uitleggen. Dus over jullie boek zeker niks dan lof.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: theorie terug online te verkrijgen na aanschaf theoriebo

Bericht door Benny Stinkens »

Veel succes met je examen morgen. :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: theorie terug online te verkrijgen na aanschaf theoriebo

Bericht door bert.covens »

Gast schreef:Ik snap dat het frustrerend is voor jullie om 2x hetzelfde te lezen omdat ik zo overtuigd ben van mijn standpunt, maar ik was dan ook gefrustreerd omdat er een kans bestond dat ik voor niks 24euro had uitgegeven, een bedrag waarvoor ik 2,5 uur lang moet werken.
1 klein bedenkingetje ....

Zoals je mss (en hopelijk) weet, moet iemand die 2x mislukt in zijn theorie-examen sinds kort een volledige theoriecursus in een rijschool volgen. Inschrijvingsgeld + cursusgeld samengeteld, daarvoor mag je toch rekenen op minstens zo'n 100 euro.

Voor dat bedrag, zou je dan al zowat 4x langer moeten werken ....
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Plaats reactie