vraag naar PRAKTIJD B CD ROM

Graag uw mening over deze website.
PAULMEYS
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 dec 2009, 18:47

vraag naar PRAKTIJD B CD ROM

Bericht door PAULMEYS »

1.
Ik zou de cd rom "PRAKTIJK B CD rom" willen aanschaffen. Op het eerste zicht vind ik nergens een hint hoe die te betellen of waar die te koop is. Kan je mij helpen ?


2.
Het praktijkboek "GRATIS RIJBEWIJS ONLINE" kan je downloaden voor de luttele som van 2.5€ via SMS code.
Dan heb ik hem wel gedownload en kan ik hem uitprinten op papier.
Is hij echter ook in de boekhandel of onder gebonden vorm te krijgen ? Ik vind nergens een ISBN code (nr voor bestelling).

Dank bij voorbaat voor het antwoord.

PAUL
Jari
Berichten: 237
Lid geworden op: 23 nov 2009, 22:02
Locatie: Antwerpen

Re: vraag naar PRAKTIJD B CD ROM

Bericht door Jari »

Het praktijkboek kunnen jongeren met een rekening bij Fortis daar gratis verkrijgen. (Ik weet niet of editie 2009 of 2010 nog/al beschikbaar is, ik heb zelf die van 2008 toen afgehaald en laatst wou ik de nieuwe afhalen voor mijn zus, maar ons kantoor zit in verbouwingen en had dus niks liggen.)

Het boekje is trouwens wel heel erg duidelijk en super handig!!! Ik heb dit dus ook gebruikt, heb een paar weken geleden mijn rijbewijs behaald en heb eigenlijk alles te danken aan deze website! :) (theorie hier geleerd, direct geslaagd, praktijk met twee begeleiders en het boekje en weer geslaagd van de eerste keer :))
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: vraag naar PRAKTIJD B CD ROM

Bericht door GRO »

Het PRAKTIJKBOEK editie 2010 zal vanaf begin januari online zijn om te downloaden.

De PRAKTIJK CD-ROM was in 2009 te verkrijgen in verschillende rijscholen. Er worden geen nieuwe CD-roms meer geperst.
Misschien zal de CD-rom in 2010 online te raadplegen zijn.
Plaats reactie