Rijbewijs halen met deze site ONMOGELIJK

Graag uw mening over deze website. Forumbezoekers kunnen zich hier voorstellen, belangrijke gebeurtenissen in hun leven mededelen, elkaar feliciteren bij voorspoed en steunen bij tegenspoed.
Sara_T

Rijbewijs halen met deze site ONMOGELIJK

Bericht door Sara_T » 03 sep 2018, 09:52

Beste

Ik wil iedereen die zijn theoretisch rijbewijs nog wil halen erop wijzen dat deze site niet volstaat om te slagen.
Volgens de site is slagen met alle informatie die beschikbaar is zeer waarschijnlijk. Niets is echter minder waar.
Ik heb elke theorieles van deze website gelezen en gestudeerd, en heb vervolgens betaald om alle oefenvragen en oefenexamens te kunnen maken.
Toen ik alles voldoende beheerste en op alle examens geslaagd was ben ik naar het examencentrum gegaan om mijn theorie te halen. Ik was dan ook ten zeerste teleurgesteld toen ik verschillende vragen kreeg over informatie die nergens op de site stonden vermeld. Uiteindelijk heb ik het niet gehaald terwijl dit volgens de beschrijving van de site wel zou moeten.

CONCLUSIE: Koop een boek waar ALLE nodige informatie in staat en vertrouw niet op deze site! Het bied je geen garantie op slagen!

Mvg
Sara

GRO
Administrator

Re: Rijbewijs halen met deze site ONMOGELIJK

Bericht door GRO » 03 sep 2018, 11:41

Beste,

Als duizenden posten dat ze wel geslaagd zijn door via de site te leren, dan neem ik jouw posting met de nodige korrels zout.
https://www.gratisrijbewijsonline.be/reacties

Wil je eens 1 of een paar voorbeelden geven van wat men jou gevraagd heeft en wat niet op de site zou staan? Dan zal ik trachten te wijzen waar het wel staat.

Dorian

Bericht door Dorian » 03 sep 2018, 19:53

Via deze site ben je net bijna zeker geslaagd...

Stefan Peeters
Administrator
Contacteer:

Bericht door Stefan Peeters » 03 sep 2018, 20:42

Wanneer je ooit eens slaagt voor je theorie zal je ook nog je praktisch examen moeten afleggen.
Ik zie dat veel mensen doen met een Volkswagen Golf. Misschien werkt dat voor jou ook niet en kan jij dat beter met een Citroen Berlingo, om maar iets te noemen.

Is een Volkswagen Golf dan niet geschikt misschien? 🤔
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)

Jozef
Medewerker

Bericht door Jozef » 04 sep 2018, 16:03

Sara_T schreef:
03 sep 2018, 09:52
Koop een boek waar ALLE nodige informatie in staat en vertrouw niet op deze site! Het bied je geen garantie op slagen!
Dat klopt: Gratis Rijbewijs Online biedt je geen garantie op slagen als jij er op het examen met je klak naar smijt of aan geheugenverlies lijdt. Maar aan de informatie bij Gratis Rijbewijs Online zal het zeker niet liggen. Dat hebben duizenden die enkel met deze site geslaagd zijn, al bewezen. En dan vooral diegenen die enkel Gratis Rijbewijs Online materiaaal gebruikt hebben, zonder zich in de war te laten brengen door een vreemd boek.

Je hebt nu eenmaal van die mensen die zichzelf nooit in vraag stellen. Als de soep overkookt, geven ze de kat een trap, want dan is het die haar schuld.

Ik hoop dat je nu ten minste zo eerlijk gaat zijn om hier concreet te schrijven welke informatie je nodig had en niet bij Gratis Rijbewijs Online voorkomt.

xxxbennyxxx

Bericht door xxxbennyxxx » 05 sep 2018, 11:47

Als je niet geslaagd bent wil dit enkel en alleen maar zeggen dat je de theorie niet voldoende beheerst.
De vragen en foto's zijn op het echte theoretisch examen anders geformuleerd. Maar als je alle leerstof
voldoende hebt ingestudeerd zou je zonder probleem moeten slagen....
Ik heb m'n examen begin deze zomervakantie afgelegd, en in vergelijking met de vragen op gratis rijbewijs online,
waren de vragen op het examen lachwekkend.

Plaats reactie