door Patrick » 04 jan 2026, 12:14
Waarom wordt deze vraag op deze manier gesteld, dit kan toch veel gemakkelijker?
De enige reden dat ik deze fout had is omdat mijn denktijd op was doordat ik de vraag niet op tijd begreep.
Het antwoord had ik zowieso geweten als de vraag werd gesteld op een normale manier.
Het antwoord was "3". Dit is gewoonweg dom, omslachtig en moeilijker doen dan nodig.
Waarom wordt deze vraag op deze manier gesteld, dit kan toch veel gemakkelijker?
De enige reden dat ik deze fout had is omdat mijn denktijd op was doordat ik de vraag niet op tijd begreep.
Het antwoord had ik zowieso geweten als de vraag werd gesteld op een normale manier.
Het antwoord was "3". Dit is gewoonweg dom, omslachtig en moeilijker doen dan nodig.