door Inazuma » 26 jun 2020, 07:22
En je ziet zelf ook totaal niks van wat er voor de vrachtwagen gebeurt.
Knalt die achteraan in de file
Knal jij geen seconde nadien achterop de vrachtwagen ...
Ideaal zie je beide achteruitkijkspiegels van de vrachtwagen (en dan niet bij een lege opligger ...)
Minstens, die aan bestuurderskant
En je ziet zelf ook totaal niks van wat er voor de vrachtwagen gebeurt.
Knalt die achteraan in de file
Knal jij geen seconde nadien achterop de vrachtwagen ...
Ideaal zie je beide achteruitkijkspiegels van de vrachtwagen (en dan niet bij een lege opligger ...)
Minstens, die aan bestuurderskant