Verwarring vraag 1860

Plaats een reactie

Bevestigingscode

Typ enkel de gevraagde letters over. De code is niet hoofdlettergevoelig en bevat enkel letters.

Bevestigingscode
Smilies
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

BBCode staat AAN
[img] staat AAN
[url] staat AAN
Smilies staan AAN

Voorafgaande berichten
   

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: Verwarring vraag 1860

Re: Verwarring vraag 1860

door DESEBA » 22 mei 2020, 12:05

toppie!

Re: Verwarring vraag 1860

door GRO » 18 mei 2020, 15:32

Juist opgemerkt. Ik heb van A A1 gemaakt.

Re: Verwarring vraag 1860

door Benny Stinkens » 18 mei 2020, 12:29

Welk antwoord heb jij gegeven :?:
Het juiste antwoord is C neen :idea:
Om de reden die je zelf aangeeft :wink:
Jij hebt blijkbaar A of B geantwoord :?:

Anderzijds:
@ GRO
Ergens kan ik wel de verwarring begrijpen. :idea:
Er staat iets in de vraag wat dus niet kan.
Ik ben 18 en heb een rijbewijs A
We kunnen ons sterk maken dat een rijbewijs A1 zogezegd ook een rijbewijs A is.
Dan nog vind ik dat we deze vraag niet op deze manier mogen stellen. :idea:

Verwarring vraag 1860

door DESEBA » 18 mei 2020, 10:40

Dit is vraag 1860
Ik ben 18 en heb een rijbewijs A
Mag ik met een motorfiets met een vermogen van 32 kw rijden?

A/ Ja, als ik het praktijkexamen met zo'n motor heb afgelegd.
B/ Ja.
C/ Neen.
FOUT
Juist = C

Dit is voor mij zeer onlogisch aangezien je pas van af je 24 of ten vroegste je 22 ja A rijbewijs kan halen?
Want je mag met een Motorfiets van 32kW rijden mits in bezit van een rijbewijs A. Maar je kan dit niet halen voor je 22/24?

Omhoog