de afspraken voor een praktijkexamen verlopen toch wel erg lang!
minstens 6 weken ervoor moeten bellen,als je gebuisd bent dan moet je een nieuwe maken, weeral zo lang wachten (gaat niet altijd met schooluren)
waarom geen lijst "on-line" zetten zodat mensen kunnen zien om/en in te schrijven als er anulaties zijn, want die moeten er toch zijn??
Waarom 3 dagen vooraf zijn afspraak afzeggen, ik kan de dag voordien of 's morgens toch ook ziek worden of iets voor krijgen?
Ik heb het voorgehad, voet omgeslagen, gips gebeld naar centrum (allez naar dat call center; wel vriendelijk maar de juffrouw sprak slecht Nederlands, nochtans "voor Nederlands kies 2"
)
kreeg ik daar naar mijn "voeten en heb weeral 8 weken kunnen wachten voor de volgende afspraak en buiten de 36 euro nog 25 euro retributie (was te laat om mijn vorige afspraak af te zeggen (géén 3 dagen vooraf).
veel mensen hebben toch een pc dus "on-line" het rooster( van het examencentrum) inkijken kan toch niet zo moeilijk zijn? je ziet dan onmiddellijk de vrij gekomen momenten en je kan dan nog bellen als ze dat liever hebben (kost nu al genog, du service mag er toch bij vind ik!)
Wel best doen bij "niet geslaagd", en niet voor een 1ste examen want ik vermoed dat de leerling vrij snel wil teruggaan om zijn rijbewijs te behalen in de momenten dat het hem/haar beter past!
of mag men dagelijks naar dat call-center (auto-sécurity) bellen voor anulaties te weten?
PS: waarom kunnen rijscholen dit sneller??? Vriend was niet geslaagd, de volgende dag al kon hij opnieuw gaan: geslaagd!
Ben ik alleen met mijn vraag of zijn er nog "gedupeerden"?