[quote="Gast"Daar moet ik dan op letten, En opritten dan ? hoe moet ik dat aanpakken, mischien dat de bestuurder achter mij dan denkt dat ik een oprit wil oprijden. [/quote]
Die krijgt wel een idee adhv je vertraging waar je naartoe wil.
In ieder geval ik ga gewoon vroeger moeten pinken, Meestal deed ik dit pas als ik bijna aan het kruispunt stond.
Dat is dan ook veel en veel te laat ...
Ik neem zelf 2 tot 3 keer de toegelaten snelheid, uitgedrukt in meter, en pink van ongeveer daar.
Daarbij moet je wel zoals wooter al zegt uitkijken voor zijstraten gelegen voor de plaats waar je wil afdraaien - dan stel je het pinken best uit tot je net ter hoogte van of voorbij de zijstraat bent.
Moet dit ook gebeuren als je bv. een hindernis tegen komt ? Ook vroeger pinken, want dit doe ik echt op het laatste moment.
Natuurlijk moet dat ook op tijd gebeuren.
[quote="Gast"Daar moet ik dan op letten, En opritten dan ? hoe moet ik dat aanpakken, mischien dat de bestuurder achter mij dan denkt dat ik een oprit wil oprijden. [/quote]
Die krijgt wel een idee adhv je vertraging waar je naartoe wil.
[quote]In ieder geval ik ga gewoon vroeger moeten pinken, Meestal deed ik dit pas als ik bijna aan het kruispunt stond. [/quote]
Dat is dan ook veel en veel te laat ...
Ik neem zelf 2 tot 3 keer de toegelaten snelheid, uitgedrukt in meter, en pink van ongeveer daar.
Daarbij moet je wel zoals wooter al zegt uitkijken voor zijstraten gelegen voor de plaats waar je wil afdraaien - dan stel je het pinken best uit tot je net ter hoogte van of voorbij de zijstraat bent.
[quote]Moet dit ook gebeuren als je bv. een hindernis tegen komt ? Ook vroeger pinken, want dit doe ik echt op het laatste moment.
[/quote]
Natuurlijk moet dat ook op tijd gebeuren.