door bert.covens » 08 apr 2026, 19:00
[quote=Inazuma post_id=135355 time=1775665924 user_id=364]
Die redenering is gevaarlijk ...
https://maps.app.goo.gl/SbXZsFAjhDhNB3hr5
De bebouwde kom van Borsbeek ...
[/quote]
Of hoe de theorie en de praktijk [size=85](van de wegbeheerder)[/size] dus niet altijd hetzelfde blijken te zijn ....
[color=#0000FF]2.12. "Bebouwde kom" : [/color][b][color=#FF0000]een gebied met bebouwing[/color][/b][color=#0000FF] en waarvan de invalswegen aangeduid zijn met de verkeersborden F1, F1a of F1b, en de uitvalswegen met de verkeersborden F3, F3a of F3b.
(...)[/color]
[img]https://www.wegcode.be/media/image/orig/48f3d7c3c7c0d064071c9744ab0fedbb73221d54.png[/img]
[img]https://www.wegcode.be/media/image/orig/06b2f01341d1c5dbeb922f8331dd95e35de226d2.png[/img]
[img]https://www.wegcode.be/media/image/orig/5b8f964abf53d83a4f84b64ae02e81bfd62015e9.png[/img]
[img]https://www.wegcode.be/media/image/orig/217552374d9a5b7f7cc1230f50a35e101c0bdee6.png[/img]
[img]https://www.wegcode.be/media/image/orig/b172fc33c278faff12d51f1df9ffad77352b0332.png[/img]
[img]https://www.wegcode.be/media/image/orig/d7365174d9aeffea4efb49ab1082dd755fc2caca.png[/img]
[img]https://www.wegcode.be/media/image/orig/f41ff31f419f422c87e68e1f8a11af96b0e29e89.png[/img]
[img]https://www.wegcode.be/media/image/orig/25aa0a1779d4e08f62248d3d5fdabcd144384ecd.png[/img]