Hoi,hoi,
mijn zoon heeft dyslexie, waardoor hij recht heeft om een vertraagd examen voor zijn rijbewijs am te vragen.
Doch in praktijk blijkt dit niet echt evident.
Sbat Oost - Vlaanderen organiseert dit wel maar er is een wachtlijst. Er moeten genoeg kandidaten zijn vooraleer het examen kan doorgaan.
Op mijn vraag hoelang we moeten wachten; "ja mevrouw, dat gaat niet meer voor deze zomer zijn" we zijn dus nu 4 maart
Zoonlief dus maar op wachtlijst gezet, beter iets dan niets zekers......
Ondertussen AIBV gecontacteerd. Daar is het nog straffer, voor dit type rijbewijs organiseren ze dit niet omdat er te weinig aanvragen voor zijn
Zijn hier nog lotgenoten die dit hebben meegemaakt? Hoe hebben jullie dit aangepakt?
Mijn zoon mag uiteraard het gewone examen blijven proberen, maar vind het schandalig dat de hulp die voorzien is, in praktijk niet gegeven word.
Alvast bedankt om mijn frustratie te lezen
Een strijdvaardige mama