geslaagd of niet geslaagd tips

Plaats een reactie

Bevestigingscode

Typ enkel de gevraagde letters over. De code is niet hoofdlettergevoelig en bevat enkel letters.

Bevestigingscode
Smilies
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

BBCode staat AAN
[img] staat AAN
[url] staat AAN
Smilies staan AAN

Voorafgaande berichten
   

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: geslaagd of niet geslaagd tips

Re: geslaagd of niet geslaagd tips

door bert.covens » 21 jan 2026, 18:06

Purplevlinder schreef: 21 jan 2026, 07:41 Hey,
En zijn de vragen dezelfde na twee dagen? Ik ben benieuwd. Dankuwel. :D
Quasi zeker niet.

Er zijn honderden examenvragen van hetzelfde niveau. De computer pikt er telkens ad random 50 uit.

X aantal vragen over voorrang, X aantal vragen over snelheid, enz, enz, zodat de moeilijkheidsgraad telkens hetzelfde blijft.

Re: geslaagd of niet geslaagd tips

door Purplevlinder » 21 jan 2026, 07:41

Hey,
En zijn de vragen dezelfde na twee dagen? Ik ben benieuwd. Dankuwel. :D

Re: geslaagd of niet geslaagd tips

door Sophie04 » 27 nov 2025, 21:14

Merci

geslaagd of niet geslaagd tips

door sugar12 » 25 mei 2024, 23:21

geslaagd of niet geslaagd?!!!
Eerste keer was ik super nerveuuuuusssssss , ik had zoveel stress dat ik op het schermpje op neen had geklikt toen het vroeg als ik mijn examen wou afleggen. :lol: iknooww super stoomm, maar voor iedereen hier het is echt super normaal om nerveus te zijn en ik was ook eerste keer gezakt hoor is helemaal niet erg zie ik nu pas in ik had btw echt super goed geleerd. Tweede keer was ik na 2 dagen zelfs gegaan gewoon puur omdat ik alles al kende en toen heb ik 45/50. Dus een tip is niet stressen en zeker gw goed in en uit ademhalen en als je hetniet haalt gewoon opnieuw proberen? SUCCESS AAAN IEDEREEEEN <3333333333333 :wink:

Omhoog