Vraag 11239

Plaats een reactie

Bevestigingscode

Typ enkel de gevraagde letters over. De code is niet hoofdlettergevoelig en bevat enkel letters.

Bevestigingscode
Smilies
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

BBCode staat AAN
[img] staat AAN
[url] staat AAN
Smilies staan AAN

Voorafgaande berichten
   

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: Vraag 11239

Re: Vraag 11239

door Rafael » 07 aug 2023, 18:22

Daar staat inderdaad extra vermeldt dat je een fietser sinds 1 april ook links mag inhalen, wat dus ook niet verkeerd is...

Re: Vraag 11239

door berk » 07 aug 2023, 17:21

Dan moeten jullie de uitleg als je het fout hebt veranderen want daar staat dat je een fietser LINKS mocht inhalen.

Re: Vraag 11239

door Rafael » 26 jul 2023, 13:06

Frédéric schreef: 26 jul 2023, 13:04 ...maar enkel langs LINKS...
Hier ga je de mist in. De vraag is wel degelijk correct, zie ook deze les wanneer je rechts mag inhalen.

Vraag 11239

door Frédéric » 26 jul 2023, 13:04

Een fietser inhalen op een verhoogde inligging mag sinds kort, maar enkel langs LINKS. In deze vraag stelt het antwoord dat als correct beshcouwd wordt dat je de fietser langs rechts inhaalt.

Omhoog