door GRO » 30 sep 2021, 15:07
In Belgie heet dat het theorie examen.
Beste, herlees eens alleen maar de eerste paragraaf van je tekst. Wat vraag je nu eigenlijk? Wat een feestdag is en wat weekend betekent? Dat zou je toch moeten weten.
Wanneer je niet mag rijden staat uitgelegd in les 1. In die tekst staat zelfs het woord weekend niet, maar staan de dagen.
Verder schrijf je zaken die niet in de theorie staan:
"Wanneer er geritst moet worden, moet eerst langs links," schrijf je. Dat staat zo niet in de theorie.
Of:
"Bij een wegmarkering buiten de bebouwde kom in het brussels gewest is dat 30km/u," schrijf je. Waar haal je dat toch allemaal?
Je vraagt:
"Wat willen juist de europese weg van een internationale weg zeggen en nummer van een autosnelweg? "
????
Sommige jongeren kunnen de theorie leren via zelfstudie. Anderen (en daarmee bedoel ik niets verkeerd) hebben meer baat als ze de theorie volgen in een rijschool. Ik denk dat dit voor jou een betere oplossing is.
In Belgie heet dat het theorie examen.
Beste, herlees eens alleen maar de eerste paragraaf van je tekst. Wat vraag je nu eigenlijk? Wat een feestdag is en wat weekend betekent? Dat zou je toch moeten weten.
Wanneer je niet mag rijden staat uitgelegd in les 1. In die tekst staat zelfs het woord weekend niet, maar staan de dagen.
Verder schrijf je zaken die niet in de theorie staan:
"Wanneer er geritst moet worden, moet eerst langs links," schrijf je. Dat staat zo niet in de theorie.
Of:
"Bij een wegmarkering buiten de bebouwde kom in het brussels gewest is dat 30km/u," schrijf je. Waar haal je dat toch allemaal?
Je vraagt:
"Wat willen juist de europese weg van een internationale weg zeggen en nummer van een autosnelweg? "
????
Sommige jongeren kunnen de theorie leren via zelfstudie. Anderen (en daarmee bedoel ik niets verkeerd) hebben meer baat als ze de theorie volgen in een rijschool. Ik denk dat dit voor jou een betere oplossing is.