1200

Plaats een reactie

Bevestigingscode

Typ enkel de gevraagde letters over. De code is niet hoofdlettergevoelig en bevat enkel letters.

Bevestigingscode
Smilies
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

BBCode staat AAN
[img] staat AAN
[url] staat AAN
Smilies staan AAN

Voorafgaande berichten
   

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: 1200

Re: 1200

door Inazuma » 27 jun 2020, 08:26

xJonas schreef: 27 jun 2020, 02:10 Bedankt! Dus eigenlijk om het veilig te doen moet ik meer afstand houden? :-)
Da's vaak zo ;-)

Re: 1200

door xJonas » 27 jun 2020, 02:10

Bedankt! Dus eigenlijk om het veilig te doen moet ik meer afstand houden? :-)

Re: 1200

door Inazuma » 26 jun 2020, 07:22

En je ziet zelf ook totaal niks van wat er voor de vrachtwagen gebeurt.

Knalt die achteraan in de file
Knal jij geen seconde nadien achterop de vrachtwagen ...


Ideaal zie je beide achteruitkijkspiegels van de vrachtwagen (en dan niet bij een lege opligger ...)
Minstens, die aan bestuurderskant

Re: 1200

door Stefan Peeters » 26 jun 2020, 06:16

Midden achter een vrachtwagen kan de chauffeur je niet zien = dode hoek.

1200

door xJonas » 26 jun 2020, 02:44

Hoezo rijd je niet veilig wanneer je graag achter de vrachtwagen rijdt in vraag 1200?

Alvast bedankt!

Mvg
Jonas

Omhoog