Onze bedoeling mag dan zijn om mensen te helpen en zaken te verduidelijken, het is niet aan ons om jouw examen op te lossen...
Wanneer je chauffeur wil worden ga je later met dergelijke problemen geconfronteerd worden en dan is er ook niet direct iemand om ze op te lossen. Je zal dus regelmatig zelf beslissingen moeten nemen aan de hand van de kennis die je hebt.
Om te testen of je voldoende kennis hebt worden deze vragen gesteld.
Alle informatie die je nodig hebt om deze vragen op te lossen vind je terug in het handboek WeesWegwijs, vakbekwaamheid C/D.
Toch enkele tips:
het mtm in Frankrijk en Duitsland is lager dan in België: geen 44 ton dus
25000 liter wijn in flessen kan je nooit laden want dat weegt ongeveer 48 ton, maar dat is een fout die al jaren in de case study staat en in Brussel vergeten ze die blijkbaar al jaren recht te zetten...
een sabotagevergunning bestaat volgens mij niet, tenminste, dat hoop ik voor jouw toekomstige werkgever
, het is een cabotagevergunning, die laat toe om binnenlands vervoer te doen in het buitenland.
Onze bedoeling mag dan zijn om mensen te helpen en zaken te verduidelijken, het is niet aan ons om jouw examen op te lossen...
Wanneer je chauffeur wil worden ga je later met dergelijke problemen geconfronteerd worden en dan is er ook niet direct iemand om ze op te lossen. Je zal dus regelmatig zelf beslissingen moeten nemen aan de hand van de kennis die je hebt.
Om te testen of je voldoende kennis hebt worden deze vragen gesteld.
Alle informatie die je nodig hebt om deze vragen op te lossen vind je terug in het handboek WeesWegwijs, vakbekwaamheid C/D.
Toch enkele tips:
het mtm in Frankrijk en Duitsland is lager dan in België: geen 44 ton dus
25000 liter wijn in flessen kan je nooit laden want dat weegt ongeveer 48 ton, maar dat is een fout die al jaren in de case study staat en in Brussel vergeten ze die blijkbaar al jaren recht te zetten...
een sabotagevergunning bestaat volgens mij niet, tenminste, dat hoop ik voor jouw toekomstige werkgever :wink: , het is een cabotagevergunning, die laat toe om binnenlands vervoer te doen in het buitenland.