door Linevau » 07 aug 2018, 10:57
Ik snap niet goed waarom ik niet rechts af mag slaan; als er een politie agent staat, dan gelden zijn geboden toch, zelfs over verkeersborden?
Als ik dan in de richting sta van zijn vingertoppen, mag ik rechtdoor, links en rechts; desondanks het verkeersbord (omdat deze dan vervalt bij politiebevel)?
Ik snap niet goed waarom ik niet rechts af mag slaan; als er een politie agent staat, dan gelden zijn geboden toch, zelfs over verkeersborden?
Als ik dan in de richting sta van zijn vingertoppen, mag ik rechtdoor, links en rechts; desondanks het verkeersbord (omdat deze dan vervalt bij politiebevel)?