Ben ik klaar voor mijn praktijk ?

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
partnerke
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2009, 20:04

Ben ik klaar voor mijn praktijk ?

Bericht door partnerke »

Hallo daar !

Ik rij nu al een half jaar rond met mijn voorlopig rijbewijs ( 20u gedaan ).
Het wordt nu toch stil aan tijd dat ik voor mijn praktijk ga gaan. Nu heb ik de voorbije 6 maand er al 20.000 Km opzitten ( vooral autostrade en de weg naar school ).

Nu op de autostrade en in het centrum voel ik me super. Alleen dat verdomde achteruit parkere lukt niet wauw ( sta ni volledig recht me de zijkant ofwel sta ik te ver van het borduur ofwel té dichtbij )

Verder gaat het rijden super vlot , alleen heb ik tijdens die maanden alleen te rijden mijn eigen rijstijl in gebruik genomen ( 1 hand aan het stuur , etc ) Iemand tips om het parkeren te laten vlotten en men hande aan het stuur te houden ?

Denken jullie dat ik klaar ben voor het praktijk examen met zoveel km's ?

Ik zal naar het examencentrum in GEEL gaan en ik hoor daar niets dan slecht over ...
Rafael
Administrator
Berichten: 2647
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Ben ik klaar voor mijn praktijk ?

Bericht door Rafael »

partnerke schreef:Verder gaat het rijden super vlot , alleen heb ik tijdens die maanden alleen te rijden mijn eigen rijstijl in gebruik genomen ( 1 hand aan het stuur , etc ) Iemand tips om het parkeren te laten vlotten en men hande aan het stuur te houden ?
Afleren door er gewoon op te letten en hopen dat je de correcte methodes nog allemaal kent. Zou best kunnen dat je ondertussen nog meer dingen fout doet na verloop van tijd.
partnerke schreef:Ik zal naar het examencentrum in GEEL gaan en ik hoor daar niets dan slecht over ...
Goede dingen hoor je nooit, altijd de slechte. Geel is nog zo slecht niet, gewoon goed op je kijktechnieken letten.
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Re: Ben ik klaar voor mijn praktijk ?

Bericht door Wouter »