het EXAMEN voor buitenlanders is 65 Euro

Vraag hier tips en hulp van anderen.
jemeniet
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 feb 2008, 03:16
Locatie: Antwerpen

het EXAMEN voor buitenlanders is 65 Euro

Bericht door jemeniet »

Halloe

De prijs in het ExamenCentrum voor de theorie-examen normaal 15 euro
dat is goed, maar voor buitenlander is het 50euro+15euro=65 Euro.
AMMAAI, dus als ik niet geslaagd ben, moet ik 65 euro weer betalen??

Kan de designers niet andere programms ontwerpen voor multi-talen zoals (Microsoft-Programmas) ?
Verdien geld Online Terwijl u op het Internet surft ; http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=belyemen
Afbeelding
GRO
Administrator
Berichten: 12746
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Zie jij niet goed???

Waarom zet jij elk bericht in zo'n grote letters????

Een examen voor een buitenlander kost in België evenveel als voor een Belg.

MAAR, als jij examen wil doen met een tolk, dan moet je die tolk apart betalen. En dat kost 50 euro.

Een buitenlander is niet verplicht examen te doen met een tolk. En ik heb de indruk dat jij voldoende Nederlands kent om zonder tolk examen te doen.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

eugeen schreef: Zie jij niet goed???

Waarom zet jij elk bericht in zo'n grote letters????
Inderdaad zeer storend.

@ jemeniet:

Welkom in België, mits je je integreert, wat in de eerste plaats de kennis van minstens één van de drie nationale landstalen inhoudt, die van toepassing is op jouw woonplaats. Er worden daartoe meer dan voldoende mogelijkheden aangeboden in België.

Doe je dat niet, verwacht dan niet dat de Belgische overheid voor vertalingen van het examen gaat zorgen in buitenlandse talen, doch wees blij dat je het examen op jouw kosten met een tolk mag afleggen. Of kan ik misschien in Yemen een examen in het Nederlands afleggen zonder tolk die ik zelf betaal?
jemeniet
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 feb 2008, 03:16
Locatie: Antwerpen

Bericht door jemeniet »

eugeen schreef:Beste,

Zie jij niet goed???

Waarom zet jij elk bericht in zo'n grote letters????

Een examen voor een buitenlander kost in België evenveel als voor een Belg.

MAAR, als jij examen wil doen met een tolk, dan moet je die tolk apart betalen. En dat kost 50 euro.

Een buitenlander is niet verplicht examen te doen met een tolk. En ik heb de indruk dat jij voldoende Nederlands kent om zonder tolk examen te doen.
Dank u wel Eugeen
ik zie heel goed ,, maar ik wil graag mix kleuren en andre letters size ,,,
maar als dat mag niet hier , ik doe het niet meer,,

ik heb me examen gegeven via uw website but ik wil 3keer tijd heben om te begrijben ,, want ik ben hier in belgie ongeveer 3jaar maar ik heb 3 maanden gestudeerd, en de rest zelfleren via websites .

groeten
Verdien geld Online Terwijl u op het Internet surft ; http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=belyemen
Afbeelding
jemeniet
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 feb 2008, 03:16
Locatie: Antwerpen

Bericht door jemeniet »

Jozef schreef:
eugeen schreef: Zie jij niet goed???

Waarom zet jij elk bericht in zo'n grote letters????
Inderdaad zeer storend.

@ jemeniet:

Welkom in België, mits je je integreert, wat in de eerste plaats de kennis van minstens één van de drie nationale landstalen inhoudt, die van toepassing is op jouw woonplaats. Er worden daartoe meer dan voldoende mogelijkheden aangeboden in België.

Doe je dat niet, verwacht dan niet dat de Belgische overheid voor vertalingen van het examen gaat zorgen in buitenlandse talen, doch wees blij dat je het examen op jouw kosten met een tolk mag afleggen. Of kan ik misschien in Yemen een examen in het Nederlands afleggen zonder tolk die ik zelf betaal?
Hallo Jozef

U bent van haarte welkom in YEMEN ,,(YOU ARE WELCOME IN YEMEN)
ik begrijb het wel ,,, dank u
Verdien geld Online Terwijl u op het Internet surft ; http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=belyemen
Afbeelding
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

@ jemeniet:

Mijn bericht was niet slecht bedoeld, hoor. Ik wou je alleen maar de goede raad geven: hoe beter je één van de Belgische nationale landstalen kent (bijvoorbeeld het Nederlands), hoe meer kans op succes je hier hebt.

Ikzelf ga binnenkort emigreren naar Beieren in Duitsland (Bavaria, Germany), en zal vanaf dan ook een allochtoon zijn. Ik heb nu al een grondige kennis van het Duits, en ik ben nu zelfs nog het Beiers dialect aan het leren. Het verstaan van Duitse dialecten (ook Oostenrijkse en Zwitserse) is namelijk een veresite om bij het Goethe Institut het GDS (großes deutsches Sprachdiplom) te behalen. :wink:
jemeniet
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 feb 2008, 03:16
Locatie: Antwerpen

Bericht door jemeniet »

Jozef schreef:@ jemeniet:

Mijn bericht was niet slecht bedoeld, hoor. Ik wou je alleen maar de goede raad geven: hoe beter je één van de Belgische nationale landstalen kent (bijvoorbeeld het Nederlands), hoe meer kans op succes je hier hebt.

Ikzelf ga binnenkort emigreren naar Beieren in Duitsland (Bavaria, Germany), en zal vanaf dan ook een allochtoon zijn. Ik heb nu al een grondige kennis van het Duits, en ik ben nu zelfs nog het Beiers dialect aan het leren. Het verstaan van Duitse dialecten (ook Oostenrijkse en Zwitserse) is namelijk een veresite om bij het Goethe Institut het GDS (großes deutsches Sprachdiplom) te behalen. :wink:
Beste Jozef ..
ik begrijb het wel ,,, en ik hou echt van Belgie ,,, ik wil graag dat belgie en Jemen met goooooooooooed relatie , en ik meen het ,,, alle mensen hier zijn goed lve mensen ,, mischeen wil ik schrijven te veel om praktijk te doen in het taal(Nederlands) dat was alles ,,, ik wil gewoon schrijven maar wat ik bedoel is echt goed dingen ,,, ik kan niet goed menen zeggen want ik ben niet zo goed in nederlands,,

en dank u wel Mr.Jozef
Verdien geld Online Terwijl u op het Internet surft ; http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=belyemen
Afbeelding
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Bericht door Inazuma »

jemeniet schreef: ik zie heel goed ,, maar ik wil graag mix kleuren en andre letters size ,,,
maar als dat mag niet hier , ik doe het niet meer,,
Ik gebruik bijvoorbeeld blauw voor alle teksten die in de Belgische wetgeving staan.

Je mag dus wel eens een kleurtje gebruiken, maar als je daar mee overdrijft verliest dat snel zijn effect.


Een tekst in vette, grote letters in een opvallende kleur is goed voor een affiche, maar dat maakt het lezen op een website erg lastig.
Plaats reactie