5.1 Uitwijken as vereist
10.8 snelheid en verkeersinzicht
as iemand mij kan andwoorde zou great zn.
Wat schrijf je nu eigenlijk??????vraagsken kem men praktisch rijexamen gaan doen en kzen dus gebuist ma bon tzijn zo nen paar dinge waarvan ik geen idee hebbe wa ze bedoele oa.
Kan je dit even vertalen naar het Nederlands? Dan kunnen wij misschien een antwoord verzinnen...saufro schreef:tzijn zo nen paar dinge waarvan ik geen idee hebbe wa ze bedoele oa.
Kan vanalles zijn : te weinig uitwijken voor fietsers, hindernissen, bij links afslaan, ... of zelfs overdreven ver uitwijken.saufro schreef:5.1 Uitwijken as vereist
Onaangepaste snelheid - kan zowel te snel als te traag zijn.10.8 snelheid en verkeersinzicht
In het geval je bij de volgende poging nog eens gebuisd bent, vraag dan zeker door tot je weet wat je volgend de examinator allemaal fout hebt gedaan, wat wel goed was, etc., dan heb je er tenminste iets aan...Gast schreef:wel merci nu weet ik het,
en neen diene examinator eeft mij nix van uitleg gegeve diene is just uitgestapt en gezecht dak er ni door zen om die, die en ng nen rede dusja vandaar de vraag natuurlijk.