praktisch rijexamen

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Plaats reactie
saufro

praktisch rijexamen

Bericht door saufro »

vraagsken kem men praktisch rijexamen gaan doen en kzen dus gebuist :( ma bon tzijn zo nen paar dinge waarvan ik geen idee hebbe wa ze bedoele oa.
5.1 Uitwijken as vereist
10.8 snelheid en verkeersinzicht

as iemand mij kan andwoorde zou great zn.
GRO
Administrator

Re: praktisch rijexamen

Bericht door GRO »

vraagsken kem men praktisch rijexamen gaan doen en kzen dus gebuist ma bon tzijn zo nen paar dinge waarvan ik geen idee hebbe wa ze bedoele oa.
Wat schrijf je nu eigenlijk??????
Stefan Peeters
Administrator

Bericht door Stefan Peeters »

saufro schreef:tzijn zo nen paar dinge waarvan ik geen idee hebbe wa ze bedoele oa.
Kan je dit even vertalen naar het Nederlands? Dan kunnen wij misschien een antwoord verzinnen...
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Inazuma

Bericht door Inazuma »

saufro schreef:5.1 Uitwijken as vereist
Kan vanalles zijn : te weinig uitwijken voor fietsers, hindernissen, bij links afslaan, ... of zelfs overdreven ver uitwijken.
Heeft de examinator er niet wat uitleg bij gegeven :?:
10.8 snelheid en verkeersinzicht
Onaangepaste snelheid - kan zowel te snel als te traag zijn.
Uitleg examinator :?:

Verkeersinzicht : dat je niet of onvoldoende voor(uit)ziet hoe een verkeerssituatie zal ontwikkelen en je rijhandelingen daar niet aan aanpast.
bvb een kruispunt vastzetten omdat je aansluit achter het andere verkeer dat ook al niet verder kan ...
Gast

Bericht door Gast »

wel merci nu weet ik het,
en neen diene examinator eeft mij nix van uitleg gegeve diene is just uitgestapt en gezecht dak er ni door zen om die, die en ng nen rede dusja vandaar de vraag natuurlijk.
Jetson

Bericht door Jetson »

Gast schreef:wel merci nu weet ik het,
en neen diene examinator eeft mij nix van uitleg gegeve diene is just uitgestapt en gezecht dak er ni door zen om die, die en ng nen rede dusja vandaar de vraag natuurlijk.
In het geval je bij de volgende poging nog eens gebuisd bent, vraag dan zeker door tot je weet wat je volgend de examinator allemaal fout hebt gedaan, wat wel goed was, etc., dan heb je er tenminste iets aan...
Veel succes nog
Gast

Bericht door Gast »

ja idd nadien d8 ik ook van oei hoe moek nu wete wa em bedoelde ma in elk geval bedankt :D
Stefan Peeters
Administrator

Bericht door Stefan Peeters »

Wil je nu in het vervolg een keer deftig Nederlands schrijven, zoniet gaat de boel hier op slot.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Gast

Bericht door Gast »

goed goed sorry ze
Plaats reactie