Rijbewijs online.

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
babyking
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2012, 11:36

Rijbewijs online.

Bericht door babyking »

Toen ik voor mijn rijbewijs B bezig was kwam ik ook uit op deze site.
Ik dacht wow eindelijk iets goed, want ik snap de boek niet al te goed.
Met als gevolgd dat ik deze site onthouden heb, voor een volgend rijbewijs.... rijbewijs C.

Wel het niet zo leuke is nu de misleidende reclame van julie !

Gratis rijsbewijs online )

Ik snap niet waarom julie iets gratis noemen wanneer men een sms moet verzenden terwaarde van 2,5 euro.
Voor mensen die soms nog eens tellen in frank 2,5 euro= 100 frank.

Even de uitleg over gratis.

Gratis: is een term uit het Latijn en wordt gebruikt in diverse Romaanse en Germaanse talen (zoals Nederlands, Afrikaans, Deens, Duits, Engels, Frans, Fries, Noors, Portugees, Spaans, Zweeds) in de betekenis van 'kosteloos'; ergens niet voor hoeven te betalen.

Wel dames en Heren deze uitleg van mij was Volkomen GRATIS !
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Rijbewijs online.

Bericht door GRO »

De site heet GRATIS RIJBEWIJS ONLINE, omdat bezoekers via onze site GRATIS de up-to-date theorie kunnen leren voor een rijbewijs en wat B betreft, met meer dan 200 oefenvragen hun geleerde kennis kunnen toetsen.
Ze moeten dus geen handboek kopen. Daarenboven krijgen ze, in geval van onduidelijkheid, van deskundigen uitleg op het forum.

Voor een aantal extra zaken, zoals duidelijk vermeld op de homepagina van onze site: WAT IS GRATIS? wordt een kleine prijs aangerekend.

Niemand is verplicht onze proefexamens te maken of ons praktijkboek te downloaden. Een CD-rom met proefexamens kan men ook in de winkel kopen voor +/- 35 euro en een praktijkboek voor +/- 24 euro.

Of verwacht jij dat, na alle uren tijd die medewerkers in de site steken, ze ook nog zelf alle hostingskosten en andere kosten voor de site zelf moeten betalen.
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4321
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: Rijbewijs online.

Bericht door Stefan Peeters »

babyking schreef:Gratis rijsbewijs online )
Wel dames en Heren deze uitleg van mij was Volkomen GRATIS !
Ik ben GRATIS naar school geweest. Jij blijkbaar voor niks... :twisted:
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Plaats reactie