Rudy schreef:Dat is wat anders als wat Eugeen beweert...
Niet helemaal, Eugeen heeft ook gelijk.
Eugeen doelt op het feit dat je je bromfiets niet mag aanpassen.
Dus als het origineel een spatbord heeft (en dat heeft een Wallaroo) dan is die niet meer conform en mag je er in principe niet mee rijden.
Rudy schreef:Maar het achterste deel van de wallaroo kan toch eigenlijk ook als een spatbord beschouwd worden.
Je bedoelt de bagagedrager?
Ik vrees ervoor.
Rudy schreef: Dit gaat me er niet van weerhouden een 'achterspatbordloze' Wallaroo te kopen, of zou ik hier rekening mee moeten houden ?
Het hoeft je er niet van te weerhouden om de bromfiets te kopen, maar je zou die achteraf best in orde stellen, want het kan je bij een controle (rollen) nog wat extra euro's kosten.
Zeg tegen de koper dat zijn of haar bromfiets niet in orde is en dat je daarvoor kosten moet maken.
Misschien valt er nog wat van de prijs af te dingen
[quote="Rudy"]Dat is wat anders als wat Eugeen beweert... [/quote]
Niet helemaal, Eugeen heeft ook gelijk.
Eugeen doelt op het feit dat je je bromfiets niet mag aanpassen.
Dus als het origineel een spatbord heeft (en dat heeft een Wallaroo) dan is die niet meer conform en mag je er in principe niet mee rijden.
[img]http://www.reerinkrijwielen.nl/images/occ-wvoort/walaro._smalljpg.jpg[/img]
[quote="Rudy"]Maar het achterste deel van de wallaroo kan toch eigenlijk ook als een spatbord beschouwd worden.[/quote]
Je bedoelt de bagagedrager?
Ik vrees ervoor.
[quote="Rudy"] Dit gaat me er niet van weerhouden een 'achterspatbordloze' Wallaroo te kopen, of zou ik hier rekening mee moeten houden ?[/quote]
Het hoeft je er niet van te weerhouden om de bromfiets te kopen, maar je zou die achteraf best in orde stellen, want het kan je bij een controle (rollen) nog wat extra euro's kosten.
Zeg tegen de koper dat zijn of haar bromfiets niet in orde is en dat je daarvoor kosten moet maken.
Misschien valt er nog wat van de prijs af te dingen :wink: